- Jelszókezelők
- Crypto Trade
- Az USA beperelte az Apple-t: túl drágák az iPhone-ok
- 10 millió dollárt kap az USA-tól az, aki tud valamit ezekről a hackerekről
- Hatalmas változásokat hozhat az Apple az iOS-be
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Windows 7
- Proxmox VE
- Milyen program, ami...?
- Otthoni hálózat és internet megosztás
Új hozzászólás Aktív témák
-
cipofuzo87
tag
unreal engine-t használják ios-hez is, szerintem nem az xbox/PS4-es játékokat fogják átportolni, hanem az iOS verziókat, amennyiben portolásról van szó.
Modelleket, textúrákat pedig nem kell újratervezni, hanem le kell venni a részletességükből. Textúrákat lehet automatizáltan, modelleket is egy toollal, kicsit odafigyelve, félig automatizáltan. -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz cipofuzo87 #1 üzenetére
Az a baj, hogy a részletességet csak egy bizonyos szintig lehet normálisan csökkenteni. Egy bizonyos szint alatt jobban jársz, ha új tartalmat rendelsz, mert annak a géphez tervezett minősége jobb lehet a csökkentett megoldásnál. Persze indie szinten eleve nem érdekes ez az irányvonal, de egy nagyobb AAA projektnél, már a tartalom szintjén megkezdődik a géphez való optimalizálás.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
félisten
válasz cipofuzo87 #1 üzenetére
Egy low-poly modellnél hogy csökkented a részletességet félig automatikusan?
Konkrétan érdekel a 3D-s progi szintjén.Régen én is modelleztem, és annak idején nem volt könyű ezt csak úgy megoldani kicentizett poly számnál.
Vagy manapság minden hi-poly modellből van és csak leveszek 1-2 fokozatot a tesszelálásból és kész van?[ Szerkesztve ]
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
arn
félisten
visszatertek a 90es evek?
facebook.com/mylittleretrocomputerworld | youtube.com/mylittleretrocomputerworld | instagram.com/mylittleretrocomputerworld
-
félisten
Arra gondoltam, hogy régebben eléggé ki kellett számolni azt, hogy mire költesz poly-t, és mire nem.
És ha elvettél valamiből, akkor látványos volt a különbség, mert egyes ívek ugyan nem lettek feltétlenül sokkal csúnyábban, de ha pl. kevés poly-ból volt összerakva a pajzs tüskéje, akkor az akár el is tűnhetett volna csökkentéstől. Nem bezsélve a textura is elmászott volna ilyen esetben.Persze valószínű, hogy manapság a tesszelálás miatt ez skálázhatóbbá vált. Viszont még mindig nem tudom, hogy a tesszeláls kikapcsolásával hogy lesz jó minőségű a low-poly modell, mert sok esetben azért a késznek szánt low-poly modell, és a tesszelálásra tervezett low-poly modell nem ugyanaz. Utóbbi akár kifejezetten csúnya is lehet tesszeláls nélkül.
Valószínűleg a megoldást valami olyan - az elmúlt 10 évbee bevezetett - cucc rejti, amiről én már lemaradtam.
[ Szerkesztve ]
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
kisbalázs
tag
Támogat már az ue valami modern api-t? Azt tudom hogy volt vulkan meg dx12 demó de egyik se valami jó formában. vulkán csak androidon ment a dx 12 techdemo meg lassabb volt mint dx11 en. Változott azóta valami?
Johnny Mnemonic 2021:320gb-t töltött az agyába és majdnem meghalt, inkább pendrive a s?ggébe!
-
Kristof93
senior tag
Az egygombos portolas termeszetesen csak akkor mukodik, ha a jatek eredetileg is switch specifikacioira lett tervezve (vagy telefonra). Egy konzolos aaa jatekot sok esetben gyakorlatilag lehetetlen atvinni, vagy nagyon sok munkat igenyelne. A felbontas csokkentese, az modellek es texturak ujratervezese alacsonyabb reszletesseggel leginkabb csak a gpu-n segit; a processzorra optimalizalni mar sokkal osszetettebb.
-
LionW
tag
Poly szám manapság már annyira nem meghatározó. Inkább a sok drawcall ami lassítja ezeket az egyszerűbb gépeket.
-
#82146048
törölt tag
Az önmagában még kevés a sikerhez, megfelelően kell optimalizálni, vagy az esetleges hiányosságokat kreatívan elfedni (például a cel shading erre kiváló). Ghosts, Watch Dogs, AC3, csak hogy néhányat említsek. Hiába erősebb a Wii U, ha a PS3-ra jobban optimalizáltak (amire amúgy jóval nehezebb volt fejleszteni, mint X360-ra, ezért az erősebb proci ellenére utóbbin mentek jobban a multiplatform játékok). De ahogy a cikk is írja, a Switch-nél azért már más a helyzet, majd kiderül.
-
GreatL
őstag
válasz cipofuzo87 #1 üzenetére
Kösz az infót, be voltam tojva hogy ezentúl a fejlesztési alap a Switch szintje/színvonala lesz...
Intel Core i9-9900K víz | 32 GB | GBT RTX 3080 Ti Gaming OC | 48" LG C1 TV | Samsung(.hu) Galaxy S22+ 256 Vodával | Voda Samsung Galaxy A54 | Pocketbook Inkpad 3 Pro
-
-
félisten
ja tényleg igazad van, kösz hogy szóltál és megtérítettél.
A technikai adatokkal meg ne törődj, hogy a WII u is erősebb volt mint a Ps3, a switch meg erősebb mint a wii u, de te tudod a titkot.
Mond csak hogy játszol menet közben a ps2 vel vagy ps3-mal? Aggregátor kell ugye az áram miatt, amit valahogy még elcibálsz magaddal,ha elbírsz húzni 100 Kg-t de az mellé még fel kell kötnöd a hátadra egy Tv-t is.Szuper! megoldom valahogy!Valamint nintendo játékokkal nehéz ám játszani Playstationon, hihetetlen , hogy vannak emberek akiknek a Nintendo címek is kellenek, a legújabbak.
Utóbbi idők, ( nekem kb 3 év ) legjobb játéka Zelda, szerintem és igen több platformon játszok.
nekem van ps3, xbox one meg egy switch a nappalimban , a 3 gép egy alsó középkategóriás gamer PC ára együtt, kb 200K.( Az is van) felesleges hitvitát csinálni belőle, te vegyél ps2-t, én meg elvagyok azzal, amivel éppen kedvem van.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
félisten
Értelmes és intelligens vitapartner vagy,( -nem-) kárt volt kommentet fecsérelni rád., Szokásos Nintendo fika troll vagy akik közül legalább egy minden N. hírnél felbukkan. Lövésed sincs a konzolról.
[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)