Új hozzászólás Aktív témák

  • Bici

    félisten

    válasz #82146048 #5 üzenetére

    Arra gondoltam, hogy régebben eléggé ki kellett számolni azt, hogy mire költesz poly-t, és mire nem.
    És ha elvettél valamiből, akkor látványos volt a különbség, mert egyes ívek ugyan nem lettek feltétlenül sokkal csúnyábban, de ha pl. kevés poly-ból volt összerakva a pajzs tüskéje, akkor az akár el is tűnhetett volna csökkentéstől. Nem bezsélve a textura is elmászott volna ilyen esetben.

    Persze valószínű, hogy manapság a tesszelálás miatt ez skálázhatóbbá vált. Viszont még mindig nem tudom, hogy a tesszeláls kikapcsolásával hogy lesz jó minőségű a low-poly modell, mert sok esetben azért a késznek szánt low-poly modell, és a tesszelálásra tervezett low-poly modell nem ugyanaz. Utóbbi akár kifejezetten csúnya is lehet tesszeláls nélkül.

    Valószínűleg a megoldást valami olyan - az elmúlt 10 évbee bevezetett - cucc rejti, amiről én már lemaradtam. :D

    [ Szerkesztve ]

    Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html

Új hozzászólás Aktív témák