- Biztonsági aggályok miatt késik a Microsoft hatalmas AI-újítása
- Kíváncsi az EU, milyen online védelmet adnak a pornóplatformok a kiskorúaknak
- Panaszt tettek a Google ellen, mert követi a felhasználókat a böngészője
- Rengeteg áram kell az adatközpontoknak, erre válasz a geotermikus energia
- Az AI megmondja, hogy van-e fájdalma a macskának
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Sweet.tv - internetes TV
- Windows 11
- Proxmox VE
- PHP programozás
- Betelik a pohár: nagy igény lenne a gyorshajtás-ellenes technológiára
- Adguard Premium (Android, PC és egyéb rendszerekre, valamint böngészőkhöz)
- Mikrotik routerek
- DIGI internet
- Synology NAS
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Fekete123 #142 üzenetére
Van oka persze. Az AMD-t erről már kérdeztem. Azt írták, hogy bele tudnák rakni a driverbe a HDAO algoritmusukat, de azt minden egyes játékra rá kellene szabni. Az NV-nél is asszem 30 játék, ha támogatja. Az AMD szerint így nincs értelme. Inkább a játékba érdemes ezt beépíteni, mert ott gyorsabban is működik, és kevesebb képi hibát csinál. Az AMD szerint olyan extra dolog kell, amit minden játék képes kezelni. Éppen ezért fordítják a figyelmet az SSAA-ra AutoLOD-dal. Az NV-nél például ez hiányzik a driverből.
Aztán lehet dönteni, hogy kinek van igaza. Szerintem egyikőjüknek sincs, és az NV szépen építse be az SSAA-t AutoLOD-dal, míg az AMD a saját AO-ját. A user ezzel jár a legjobban.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.