- Biztonsági aggályok miatt késik a Microsoft hatalmas AI-újítása
- Kíváncsi az EU, milyen online védelmet adnak a pornóplatformok a kiskorúaknak
- Panaszt tettek a Google ellen, mert követi a felhasználókat a böngészője
- Rengeteg áram kell az adatközpontoknak, erre válasz a geotermikus energia
- Az AI megmondja, hogy van-e fájdalma a macskának
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ez nem a motortól függ. Minden DX11-es rendert tartalmazó motor DX11-es. Ezt kell felfogni.
Mondtam, hogy nem kell a játék megjelenése előtt pár héttel a DX11 implementálása mellett dönteni. Ezt az NV is felfoghatta volna a Batman esetében. A többi az más tészta. A Crysis 2-t tudjuk, hogy magas gépigényre készült. A Metro 2033 nem rossz, de valószínű, hogy az elején még nem volt sok tapasztalata az NV-nek a DX11-gyel. Na meg a csapatnak sem. A Lost Planet 2 implementációja gyenge, de legalább alapból gyors. A HAWX2 csak tesszellálást tartalmaz, és szinte mindenen van 60 fps-ed. A Homefront az csak szimplán Gather4-re tartalmaz DX11-gyet. Nem sok, de ez rendben van. Az L.A. Noire: The Complete Edition szintén nem sokat profitál az API-ból, de működik. Star Trek Online dettó.
A Dragon Age 2 esetében az NV később írt rá jó drivert. Addig nagyon gyenge tempót mutatott a program GeForce-on. A dolog érdekes, mert a Bioware volt az NV egyik első kuncsaftja az Parallel Nsight fejlesztőkörnyezetre. Fura, hogy nem vették észre, hogy valami nem működik a GeForce-on.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.