Hirdetés

Keresés

Hozzászólok Aktív témák

  • ricsip

    senior tag

    válasz plömplöm #105 üzenetére

    Pontosan, a kulcsszó TMC. Na az Magyarországon kb. szintén egy hatalmas lófasz. Volt egy kocsim pár éve, beépített gyári navigációval (asszem Igo alapú custom valami volt). Ahhoz volt TMC licensz (mert persze ezzel is lehet szopatni a gyári navigációt vásárló hülyéket, h. országonként lehet licenszelni a TMC-t jó pénzért, ha nincs licensz, nem fogja értelmezni az adott országban a TMC üzeneteket, hiába tudja maga a rendszer a fícsört). Naszóval, Mo.-n ez a csodás TMC kb. arra volt alkalmas, h. a fix, 2-3 éves fővárosi gigafelújítások (Margit híd lezárás 2-3 évre emlékszik még vki?) benne voltak, meg a nagyobb 2-3 belvárosi lezárás, olyat meg hogy percrekész dugóinfó, felejtsd el barátom!

    Aztán elmentem Prágába, és az autópályán volt valami baleset, már előtte 10 perccel szólt, h. akkor itt most terelés lesz lefelé, és mikor odaértem valóban arrafelé volt a terelés, amerre kellett. Aztán mutatta h. hol fog visszaengedni pár km-el arrébb ismét az autópályára. Ez ment még a Szlovákoknál is asszem, aztán mikor átértem Pozsony mellett vissza Mo.-re, az egész ismét elkussolt, és belefutottam az első dugóba még az autópályán. Miközben a navi szerint minden zöld szipi-szuper volt. Szóval a TMC is csak addig ér valamit, amíg ki van építve a mögöttes infrastruktúra, ÉS ott ül a központban Józsi aki kiküldi az update-ket amint történik valami a nagy autóúthálózaton, akár Bp-en akár vidéken.

    -

Hozzászólok Aktív témák