Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A GPU Rigid Body az erős túlzás, hogy jó ideje megvalósítható. A Bullettre az algoritmus az év elején készült el, míg a PhysX-re nem sokkal később. A CPU-s Rigid Body valósítható meg már régóta. Benne is van például a Frostbite 2 motorban, amit a Battlefield 3 ki is használ. Alapszinten használta már a Frostbite korábbi verziója is a BF: BC2-ben. Ugyanígy használva volt a Crysis-ben és még pár programban. Szóval látnak benne fantáziát a fejlesztők, csak baromira nem úgy, ahogy azt az NV szeretné. Rengeteg törmelék mellett normálisan vezérelni az AI-t lehetetlen. Idővel el kell tüntetni a törmelékeket, mert az AI beleakadhat, de még a játékos is. Minél gyorsabban történik ez annál kisebb a hiba esélye.
Szóval ezt már minden fizikai motor tudja, csak megvannak a korlátok is, amik mellett limitált a használhatóság lehetősége egy játékban. E korlátok mellett azért használják.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A BF3 már lenyomta a Crysist a fizikában.
A PhysX zárt technológia. Pontosan ezért jelenik meg csak látványként, mert normális játékmenetre ható fizika befolyásolná az élményt a nem GeForce gépeken. Mivel a GeForce a teljes piac 16-17%-át birtokolja, így a fejlesztőknek egyszerűen nem opció kizárni a többséget a játék eladásából. Az Apex is azt a célt szolgálja. Előre bedrótozott mechanizmusok, ami teljesen a látványra megy ... az NVIDIA pontosan tudja, hogy a fejlesztők játékmenetre ható fizikát zárt rendszerre nem építenek ki. Persze így is lehet ezzel játszani. Mivel zárt a rendszer, így az egész fölött az NVIDIA rendelkezik, azaz ők döntik el, hogy mely termékeken futhat jól, vagy szimplán csak futhat az adott effekt ,... utalva a Borderlands 2-re, ahol mindent csak a Kepler tulajok kapnak meg, holott a Fermin nincs akadálya a technológia futtatásának. Ilyet láttunk már a Mafia 2-ben. Ott is lezárta az NVIDIA a GPU cloth funkciót. Ha volt dedikált kártyád megkaptad a gyorsítást, de ha csak egy GeForce-od volt, akkor a CPU számolta.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ez már egyéni dolog. Ettől a fizika az élvonalban van. Jobbat én nem láttam.
Ha nem igaz, amit a Border 2 vezető fejlesztője mondott, akkor az nem marketing, hanem hazugság. Mindenesetre a Mafia 2-ben megcsinálták, nem tesz semmit megcsinálni a Borderlands 2-ben sem. Ez a PhysX értelme. Ha boldog vagy a termékeddel, akkor csak a pénzt viszi a PhysX. Ha viszont vásárolsz, akkor a pénzt hozza a PhysX. Az NVIDIA-t pedig üzleti érdekek vezérlik.
Sose hirdették exkluzívnak. Egyedül a TXAA az, de az nem driveres funkció, hanem játékba építhető. Ezt el is mondták, amikor bemutatták. Az FXAA-ról régóta tudni, hogy amin mehet technikailag azon menni fog. A többi meg teljesen lényegtelen funkció. Az adaptív vsync pont, hogy nem vsync, mert beállítástól függően 60/30 fps alatt kikapcsol a szinkron, ezzel pedig pont azt éred el, hogy eltörik a kép, amit el akartál kerülni. Az fps limiter szintén nem driveres funkció. Az NV API-n keresztül kell támogatnia a játéknak.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az EVGA Precision az az EVGA-nak a fejlesztése. Azt csinálja, hogy elemzi a képkockák számításának idejét. Aztán a magórajelet leveszi, hogy a következő képkocka ne készüljön el 33 ms-nál gyorsabban. Ezután minden másodperc után leméri az adott képkocka elkészültének idejét, majd aszerint állítja be a következő egy másodpercre az órajelet. Az NVIDIA megoldása is így fog működni, csak az adott játékkal biztos kompatibilis lesz. Az EVGA Precision mindenhol aktiválható ugyan, de sokszor ugrál a frame és a program is kidobhat a desktopra. Ezért nincs ez a funkció driverből engedélyezve, mert nem olyan, amit általánosan meg lehet oldani. Ezt tudja az NVIDIA is. Az EVGA programjában persze berakható, hiszen, ha kidob a desktopra, vagy rossz az élmény, akkor nem egy driver okozta, hanem egy 3rd party tuningprogram, aminek a tökéletes működésére eleve nincs garancia.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A DX9-es post-processek azért tekerik a hardvert, mert DX9-ben hatékonyan nem lehet megírni őket. Egyszerűre kell őket tervezni, amit meg lehet tenni, de zabálni fogja a számítási teljesítményt. Természetesen minél nagyobb a GPU elméleti GFLOPS értéke, annál jobban fog menni.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó ASUS GeForce GTX 1660 Super 6GB Phoenix videokártya (PH-GTX1660S-6G)
- AMD Radeon Pro W7900 48GB GDDR6
- PowerColor RX 6700 XT 12GB GDDR6 RED DEVIL Eladó! 105.000.-
- 10x R5 430 2GB DDR5 egybe (zörgő ventis)
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte AORUS MASTER RX 6800XT 16GB GDDR6 videokártya garanciával hibátlan működéssel