Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Löncsi #233 üzenetére

    A BF3 már lenyomta a Crysist a fizikában.

    A PhysX zárt technológia. Pontosan ezért jelenik meg csak látványként, mert normális játékmenetre ható fizika befolyásolná az élményt a nem GeForce gépeken. Mivel a GeForce a teljes piac 16-17%-át birtokolja, így a fejlesztőknek egyszerűen nem opció kizárni a többséget a játék eladásából. Az Apex is azt a célt szolgálja. Előre bedrótozott mechanizmusok, ami teljesen a látványra megy ... az NVIDIA pontosan tudja, hogy a fejlesztők játékmenetre ható fizikát zárt rendszerre nem építenek ki. Persze így is lehet ezzel játszani. Mivel zárt a rendszer, így az egész fölött az NVIDIA rendelkezik, azaz ők döntik el, hogy mely termékeken futhat jól, vagy szimplán csak futhat az adott effekt ,... utalva a Borderlands 2-re, ahol mindent csak a Kepler tulajok kapnak meg, holott a Fermin nincs akadálya a technológia futtatásának. Ilyet láttunk már a Mafia 2-ben. Ott is lezárta az NVIDIA a GPU cloth funkciót. Ha volt dedikált kártyád megkaptad a gyorsítást, de ha csak egy GeForce-od volt, akkor a CPU számolta.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák