Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A GPU Rigid Body az erős túlzás, hogy jó ideje megvalósítható. A Bullettre az algoritmus az év elején készült el, míg a PhysX-re nem sokkal később. A CPU-s Rigid Body valósítható meg már régóta. Benne is van például a Frostbite 2 motorban, amit a Battlefield 3 ki is használ. Alapszinten használta már a Frostbite korábbi verziója is a BF: BC2-ben. Ugyanígy használva volt a Crysis-ben és még pár programban. Szóval látnak benne fantáziát a fejlesztők, csak baromira nem úgy, ahogy azt az NV szeretné. Rengeteg törmelék mellett normálisan vezérelni az AI-t lehetetlen. Idővel el kell tüntetni a törmelékeket, mert az AI beleakadhat, de még a játékos is. Minél gyorsabban történik ez annál kisebb a hiba esélye.
Szóval ezt már minden fizikai motor tudja, csak megvannak a korlátok is, amik mellett limitált a használhatóság lehetősége egy játékban. E korlátok mellett azért használják.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
- Futás, futópályák
- Robogó, kismotor
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Milyen alaplapot vegyek?
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Piacvezető tandem OLED panellel érkezik az iPad Pro
- További aktív témák...
- GIGABYTE RX 6700 XT 12GB GDDR6 AORUS ELITE Eladó! 100.000.-
- BESZÁMÍTÁS! SAPPHIRE RX 460 2GB GDDR5 videokártya garanciával hibátlan működéssel
- MSI GTX 1660 ti armor oc
- PowerColor RX 6700 XT 12GB GDDR6 RED DEVIL Eladó! 105.000.-
- PowerColor RX 6800 XT Red Dragon 16GB GDDR6 256bit - Számla + Garancia, Ár alatt! BeszámítOK!