Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Stauffenberg

    nagyúr

    válasz Dany007 #27 üzenetére

    Az alapjátékot érdemes csak egy üres kliensként kezelni. Nem feltétlenül a grafika miatt, de az alap gépek amik benne vannak, gyakorlatilag semmit sem tudnak, a repülési rendszereik nem is használhatók.

    Nem véletlen amúgy, hogy egy-egy add-on repülőgép annyiba kerül, mint egy teljes AAA videojáték (néha még többe is), azok már komoly cuccok, általában azok (vagy némileg módosított verzióik) futnak a nagy szimulátorokon is, szóval már nem gyerekjátékok. Jár is melléjük több száz oldalas kézikönyv is. :)

    A grafikát is lehet turbózni, én anno a REX-et (Real Enviroment Xtreme) használtam FS2004-hez, na annak már durca időjárás effektusai voltak. Meg is kéri a gépigényt szemtelenül.

    De ami tényleg padlóhoz vág, azok a scenery addonok. Az alapjátékban lévő repülőterek és városok köszönőviszonyban sincsenek az igaziakhoz képest. Érdemes megnézni, mondjuk egy komolyabb LHBP (Budapest és körzete) add-on kidolgozottságát, simán felismerhetők a város nevezetességei, főbb útjai, na meg maga a reptér. Ez már önmagában is képes a töredékére visszavetni az fps-t, de az igazi megfektetés akkor jön, amikor raksz valós légi és földi forgalmat a játékba (alapból tök üres a légtér meg a repterek), ehhez még AI-t is kezd számolni... na ahhoz már tényleg kell egy nagyon erős konfig.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák