Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Shyciii

    veterán

    válasz #65577472 #5 üzenetére

    Azért az üzletileg elég nagy hiba, hogy ha valaki a Xiaomi és Huawei eredményét látva ugyanazt a következtetést vonja le más kínai cég esetében is. Arról nem beszélve, hogy európai piac össz eredményeit levetíteni Ukrajnára...

    [ Szerkesztve ]

  • Shyciii

    veterán

    válasz Stabi83 #7 üzenetére

    Akkor még egyszer:

    "üzletileg elég nagy hiba, hogy ha valaki a Xiaomi és Huawei eredményét látva ugyanazt a következtetést vonja le más kínai cég esetében is. Arról nem beszélve, hogy európai piac össz eredményeit levetíteni Ukrajnára..."

    Ennek semmi köze, hogy a termék mennyire minőségi vagy sem. Ha a kereskedelemben dolgoznál, akkor tudnád, tapasztalnád, hogy egy termék esetén édeskevés, hogy mennyire minőségi, mennyire nem. Semmire sem biztosíték ez.

  • Shyciii

    veterán

    válasz #65577472 #9 üzenetére

    AKkor lássuk egyesével, mert látom semmi közöd nincsen a kereskedelmi szektorhoz:

    "szerinted a Vivo nem lesz sikeres úgy, hogy veszett jó telefonokat dob piacra?"

    Még egyszer leírom. Egy termék sikerességének nem sok köze van ahhoz, hogy mennyire képes terjeszkedni az adott cég. Nagyon sok példa van a történelemben, hogy nem csak hogy jó, de forradalmi termékek tüntek el a süllyesztőben, mint ahogy rengeteg példa van, hogy fos a termék, de még sikeres a cég, és gyakorlatilag mindenhol ott van.

    "Operátori szerződéseket köt, offline boltokat nyit, szervizhálózatot működtet."

    Milyen és mennyi operátori szerződéseket kötött világszerte? Felsorolod? Melyek azok a nagy operátorok, akiknek tömegével vannak ügyfeleik, így a Vivo nagy lefedettséggel bírhat?
    Mennyi offline boltja is van? Mely országban és mennyi is elérhető? Mekkora is a szervízhálózata? Hol vannak a szervízei? Mert én nézem a hivatalos oldalát, és Oroszország, India, és Távol-Kelet a hivatalos és ennyi, nuku, nyista. Én elhiszem hogy Wikipédiásan nyomod a szöveget, hogy ígyx meg úgy, csak a való életben nem így működik a kereskedelmi szektor (sem).

  • Shyciii

    veterán

    válasz Stabi83 #12 üzenetére

    Stabi83

    Attól, hogy a Vivo a BBK csoport tagja, attól még nem pontosan ugyanazon jogok, feltételek, és legfőképp nem ugyanaz a stratégia jellemzi, mint a Oneplus-t. A másik, hogy a szépen bejött fogalom kevés. Konkrétan az EU eladási listán, vagy az USA eladási listán a béka segge alatt vannak. Tehát a távol-keleten kívűl ők nem piaci tényezők (újabb példa, hogy kiváló termék önmagában kevés, dehát a 17 éve kereskedelemben dolgozó kollégának ezt is hiába mondja az ember). Oneplus marketing akciuókat nem látod? Ez érdekes, mert tele van velük a net, és még más márkákat is fricskázzak, hogy így vonják magukra a figyelmet. Nem utolsósorban a Oneplus már auz első One telefonjukkal erősebben nyomták a marketinget Kínán kifelé is, mint a Vivo teszi: Never Settle, flagship killer.
    Xiaomi meg nem operátori értékesítéssel tört be, hanem a másik véglettel: végtelenül olcsóan adják a telefonjaikat. Így kvázi piaci részesedése nő, viszont a telefonjain igen kicsi a nyeresége. Dehát ő ugye jóval több lábon áll, mint az Apple, így megteheti: roller, tv,. notebook, táskák, szónikus fogkefék, okos otthon stb, úgyhogy ő megint más, mint a Vivo, megint nem lehet hasonlítani, vagy levonni vele a következtetést, és átvinni más cégre ugyebár, de ezt is kihagyta Barkin a számításokból, pedig hát 17 éve a kereskedelemben dolgozik.

  • Shyciii

    veterán

    válasz mjani1172 #13 üzenetére

    Hiába mondod neki. Látod, 17 éve dolgozik a kereskedelemben, és már totál fals ábrával kezd, és utána még tetézi a hülyeségekkel. Stabi83-nak leírtam, hogy pl Xiaomi mit csinált az elismerés miatt, és miért csinálhatta meg, és miért nem lehet épp ezért hozzá sem hasonlítani a Vivo-t, mint ahogy a Huaweihez sem, dehát hiába. Úgy látszik kereskedők között is van olyan aki 2 lépésnél távolabb képtelen bármit is felmérni.

Új hozzászólás Aktív témák