Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #35193216

    törölt tag

    válasz vicze #4 üzenetére

    A baj az, hogy az EVO 840-esről nem egyből derült ki a probléma, aztán pedig kiadtak egy firmware frissítést, amivel a probléma megoldását ígérték, aztán kiderült később, hogy nem oldotta meg. Így elég nehéz bízni a gyártóban.

  • berVi

    senior tag

    válasz vicze #4 üzenetére

    Tevedes, az EVO es a sima is erintett, csak a Pro nem. Ettol fuggetlenul szerintem is tul van lihegve az ugy.

  • Piftuka

    veterán

    válasz vicze #4 üzenetére

    "Aki nem EVO-t vesz, annak semmi baja, sőt a problematika már a 850-es EVO-nál se fog nagy eséllyel előjönni. Szóval 1 hibás sorozatot sikerült a Samsungnak eddig alkotnia, ami hát a többi gyártóról nem mondható el, ott az 1-nél több van..."

    Ezzel egy kicsit leegyszerűsíted a kérdéskört. (Az új EVO modellekről pedig kevés tapasztalat hiányában még nem lehet biztosat mondani.)
    Ugyanis mindentől függetlenül ez rendkívül nagy blama a Samsung számára. Nagy valószínűséggel az eset a 2015-es év végi eredményeken (az eladásokon) látszani is fog.

    Olyan piacról beszélünk (nem "csak" az SSD, hanem "en bloc" elektronikai berendezések), ahol óriási a konkurenciaharc, és a vásárlók bizalmát nagyon könnyű elveszíteni. (Azt követően visszaszerezni pedig még nehezebb.)

    Nem tudom, mennyi idős vagy, és emlékszel-e rá, de...

    A 2000-es évek elején az addig "kikezdhetetlen" hírnevű etalonnak számító Chieftec cég kihozott egy olyan tápegységet, amely gyárilag hibás volt; gyakorlatilag szinte úgy és abban az ütemben "füstölt el", ahogyan bekapcsolták.
    A sorozatnak szinte nem volt megfelelően működő darabja.

    Amint kipattant a botrány, vállalták a termékek visszavásárlását, ill. cseréjét, de sokan úgy döntöttek, hogy számukra elég lett a "híres Chieftec" termékeiből.

    (Más kérdés, hogy azóta már számos gyalázatos modellel rukkoltak elő, és nem voltak egyedül vele, de hát sajnos ilyen irányt vett a "tartós fogyasztási cikkek" világa.)

    És ez csak egy példa az elmúlt évtizedek számos hasonló történetéből.

    Visszatérve a konkrét esetre... Nyilván nem fog a Samsung becsődölni a fent említett esettől, de hosszú idő lesz mire ezt a "csorbát kiköszörülik" majd.

    [ Szerkesztve ]

    "Aquila non captat muscas."

Új hozzászólás Aktív témák