Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Somatom

    veterán

    válasz Narxis #14 üzenetére

    A valós kockázat fejtegetése nem károgás. Ha már a repülést említetted. Elméletileg kiforrott folyamatokról van szó. De, ott a Boeing, vagy tavaly a Heatrow esete. Azon lehet vitatkozni, hogy világviszonylatú közlekedésben ezek mennyire voltak súlyos incidensek. Ezek még csak a gondatlanságból fakadó példák. Mi a helyzet a szándékossággal? 2001 -ben láthattuk, hogy mit tud okozni négy repülőgép. De, még ez is csak lokális probléma volt. 100, megfelelő pozíciókban leállított önvezető kamion gyakorlatilag Magyarország teljes közúti közlekedését blokkolni tudná. Ezzel leállna a közúti áruszállítás is. Csak a Waberer`s -nek 4000 kamionja van. Ez óriási fenyegetettség és hatalmas pénzkereseti lehetőség bűnözőknek. Még a Nasa adataihoz is hozzá lehetett férni egy Raspberry -vel. Snowden, USA határőrség, stb. Ne legyünk már annyira naívak, hogy azt feltételezzük, hogy ez a rendszer majd biztonságos, feltörhetetlen lesz! A fejlesztő cégek, autógyártók itt is versenyben vannak egymással. Azonos képességűnek hirdetett termékek közül a vásárló melyiket fogja választani? Nyilván az olcsóbbat. De, hogyan tud olcsóbb lenni az egyik, mint a másik? Gyengébb minőségű alkatrészek, szoftveres simlik, stb. A jelenlegi típusoknál is ez a tendencia. Az önvezetőknél mitől lenne másképp?

    Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

  • gilfoyle

    őstag

    válasz Narxis #14 üzenetére

    Azért a repülés kicsit más... Nem egy 3-5 hónapos gyorstalpaló után vezetsz repülőt, meg azért nem mindenki alkalmas repülőt vezetni, míg az autóvezetés majdnem alanyi jog...
    A szabályozás és a kontroll is némileg bonyolultabb a repülésben.
    Az viszont igaz, h nem mostanában lesz ebből egy elterjedt közlekedési forma.

Új hozzászólás Aktív témák