- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- GoodSpeed: Új alaplap, vagy BIOS frissítés után beállítandók III. PBO - Thermal Limit lvl2
Új hozzászólás Aktív témák
-
iMaverick
addikt
A leírás szerint az autók rendszerei két módon is támadhatóak, és az egyiknél egyértelmű, hogy egy régi, elavult, ma már nem biztonságos titkosítási módszer teszi lehetővé a behatolást
Ennyi. Ez szerintem jól mutatja, miért nem kellene ennyire "digitalizálni" az autókat (meg pl. a lakásokat)
Ugyanaz lesz a baj, mint az okostelefonokkal: a gyár leveszi a kezét a termékről, nem lesznek "patch kedd-ek" (itt nyilván átvitt értelembe írom ezt), aztán egyszer csak szépen széthackelik a kocsit.
"Sokkal könnyebb gazdagon boldognak lenni, mint szegényen" (Moldován András)
-
bambano
titán
miért az a cím, hogy újabb botrány a fóccvágennél?
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
mikung
aktív tag
Ilyenkor a biztosítóval mi a helyzet, fizet ha ellopják a taligát vagy széttárja karjait ?
Illetve lesz ingyenes kpzár csere az érintett modellekre vagy csak kiadnak egy "bocs, hülyék voltunk" közleményt ?
-
dajkopali
addikt
ismertem egy profi autótolvajt, van már több mint húsz éve
két fontos dolgot tudtam meg tőle akkoriban, de igazából csak most tudom értékelni
- a 90-es évek közepe óta az autógyártók (nemcsak a VW) olyan rettenetesen alacsonyan vagy inkább sehogy sem védett technológiát alkalmaztak az autók távolról történő vezérlésére (zárnyitás, immobilizer stb.), hogy ők gyakran egy áruházban vásárolt tévés távirányítóval nyitották ki a kocsikat (lásd a hwsw mai kiváló, technológiai részleteket is tartalmazó cikkét ugyanerről)
- meg ami ellen nem véd a technológia: ahogy fejlődött a technika, és újabb megoldások jöttek ki, az alvilágban az új típusok kijövetele előtt már hónapokkal megjelentek a leírások - valakit mindig meg lehetett kenni a gyárban, aztán ezek a rajzok villámgyorsan terjedtek egész Európában"fácánjava calvadosban/teljesítünk, egyre jobban " - Konok Péter
-
Feketelaszlo
senior tag
Kártalanít a biztosító, de ilyen sebezhetőségek ismeretében a VW-tulajok is magasabb biztosítási díjat fizetnek neki.
Cserét legfeljebb a még garanciális típusokra tudok elképzelni. Visszahívási hullám akkor elkerülhetetlen, ha valamely műszaki előírásnak nem felel meg a jármű (légzsák, fékvezeték, beragadó gázpedál, károsanyagkibocsátás, stb.).
Nyílván nem a VAG az egyetlen - ahogy írták is, sajnos iparági probléma az elavult típusok védelme, de azért ők kifejezetten bénán kezelték ezt mindig is. Amúgy ez mintha lett volna már hír. -
janos1988
addikt
válasz PrometheusX #3 üzenetére
Azóta már jó pár gyártóról kiderült ez a kis trükközés. És mivel a többiek is már rég elfelejtették a kurblit, így nagy a valószínűsége, hogy a következő hetekben/hónapokban kiderül több márkáról is, hogy (részben) érinti ez a hiba.
https://www.youtube.com/watch?v=mkDSGbRyjz8&list=PLVJH24yGtE_w5Ke4aWmRV8erFQmqRD1dK Minden egyes új rész rátesz még egy lapáttal :-D
-
Postas99
senior tag
A rádiós távirányitós rendszerek (főleg az autóké) eléggé sz@rok. Bár a többi kapunyitó is ebbe sorolható. Otthoni barkácsolással össze lehet dobni egy ilyen kütyüt kb 2 nap alatt az alapoktól kezdve a szoftverig. A szoftver meg ecccerű mint a faék, pusztán minden az időzítésen múlik. Doksik vannak sokhelyen de elegendő egy szkóp is hozzá.
Utána már csak reszelgetni kell őket, és mindent tudni fog a régiektől az újakon át. Érzékenység kb 100m hatótáv. Aki jobb rádiós eszközt heggeszt annak mégtöbb.
-
Depression
veterán
Az én kocsimat lehetetlen volt ellopni saját lábán ( motorhibás kispolski) , ellopták gondolom trailerrel. Főnököm új Daciajat is elvitték. Amit el akarnak lopni, azt el is fogják.
Orr alatt hordott szájmaszk pont annyit ér, mint a herére húzott koton.
-
#79335424
törölt tag
válasz Depression #11 üzenetére
Így van. Én az egyik barátom autóját vettem meg. Kevés kilóméter, műszakilag hibátlan. Viszont, a felesége aprólékosan megkoccolt rajta minden elemet. Talán a tető lehet még ép. Eszemben sincs megjavíttatni, mert így nem potenciális préda a tolvajoknak.
[ Szerkesztve ]
-
Avicularia
veterán
Itt svédben van olyan, hogy ha veszel valamit az egyik áruházláncnál, akkor azt a parkoló autód csomagtartójába kézbesítik. Kinyitják az autót és belerakják az árut. [link]
Biztos itt is lenne lehetőség egy jó kis hackelésre
Mondjuk elég sok feltételnek meg kell felelni, hogy működjön.
Egy 2012 utáni Volvo, egy érvényes Volvo On Call előfizetés egy regisztrált Volvo ID Volvo In-car Delivery-hez és csak Stockholm és Göteborg körzetében működik egyelőre. -
Kékes525
félisten
-
Feketelaszlo
senior tag
Akkor most már biztos, hogy 25/50/100 év múlva repülő autóval fogunk járni, vikkendházunk lesz a Holdon és robotok végzik helyettünk a munkát? Legalábbis akik korábban ilyen jóslatokba bocsátkoztak, arra számítottak, hogy ez lesz 2016-ban, s ha ezt még belátható időn belül mi sem tudjuk megvalósítani az bizony azt jelzi, hogy lelassítható a fejlődés (ha meg nem is állítható).
-
senior tag
válasz Depression #11 üzenetére
Megérte eltrélerezni egy motorhibás kispolákot ?
1151,AM4,1366,2011, - Lapok,procik,vinyók,tápok,vga-k -akciósan. - 70-2340239
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen