Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Döglött Róka

    veterán

    válasz Synthwave #77 üzenetére

    "Meg Quake, amiben nincs normális cfg írás, picmip és miegyebek? Meg az a várakozás a meccsek között..." - az a picmip ami azert volt 5-re veve hogy voodoo-n jatszhato legyen a jatek? Utolso evekben mar csak pozorok hasznaltak :D

    Ikea Tafjord, Kínai indukciós töltő, Victorinox Traveler, 10 Tojás M (3 már hiányzik),Rádiós ébresztőóra piros kijelzővel, Varta akkutöltő

  • Necroman_Mk2

    őstag

    válasz Synthwave #77 üzenetére

    Nyilván nem a multiplayerre gondoltam, hanem a singleplayer részére. És ne a speedrunnereket hozd fel, mert az egy külön műfaj minden játéknál!
    Persze a folytatáshoz képest gyorsabb volt a Quake 1 a kampányban, ezt elismerem. De ha a fejlesztők (legyen az az id, Machinegames, Saber, vagy akárki más) nem a taktikus irányba vinnék el a gótikus új Quake-t, hanem az akcióra és a hentre fókuszálnának, akkor szvsz nem lenne több egy átskinnezett új-Doomnál.

    Champions: én hasonló ellentétet látok, mint anno a CS esetében is volt az 1.6 és a Source között. Persze játszottam én is a Live-val, és ahhoz képest sokkal lomhább(nak tűnik) a QC, de én nem nevezném totál hulladéknak. Meg hát ami 2010-ben még elfogadható volt látványügyleg egy FPS-nél, az az évtized második felére már kevésbé.
    Persze én csak amolyan koca játékos vagyok, aki szórakozásból ment egy-egy FFA menetet (ritkábban mást is), a versenyszerű kvékezés távol áll tőlem. És, mint írtam, erős a gyanúm, hogy a MS alá tartozó Bethesda az új HALO megjelenésekor bezárja a bazárt.

    "Élő gondolkodó lény vagyok, aki az információ tengeréből született!"

Új hozzászólás Aktív témák