Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Dany007

    veterán

    válasz zseko #18 üzenetére

    Bizony vannak durva dolgok. És nem is értem mért nem tesznek ellene a nagyobb futárcégek.

    Engem ezzel a telefonos dologgal tudnak az őrületbe kergetni.
    Pár hete is volt egy sürgős rendelésünk. Ami persze nem jött meg a beígért időre... aztán kiderült, hogy a futár nem találta a céget, illetve hiába csöngetett, nem jött senki azon a címen.
    De hát b...ameg, ott az a nyamvadt telefonszám. Mi a fenének adom meg? Mindenhol kötelező jelleggel meg kell adni egy telefonszámot amin elérhető az ember. De minek ha ilyen esetben meg ba...nak felhívni?
    Utána mondták, ez asszem gls-nél volt, hogy nekik nem kötelező felhívni az ügyfelet! Hát okés b..meg de ha nem találja a címet vagy nem tudja kézbesíteni akkor hívja már fel!

    De ez szerintem embere válogatja. Tegnap kaptam egy csomagot valami Flex o akármi futárcégtől és jé, képes volt felhívni előtte 5-10 perccel. Hogy jön és hogy ottvagyok-e meg minden.

    Szóval továbbra se értem ha az egyik cég megtudja csinálni, hogy felhív akkor a másik mért nem? Ki kéne rúgni az ilyen embereket és lehet megoldódna pár probléma.

    De egyébként valóban, manapság - az elmúlt 1-2 évben - egyre több helyen tapasztalom azt, hogy még visszaigazoló e-mail se jön, hogy pontosan melyik nap is jön a futár! Érted? :) Ez a durva...
    Megrendelem a cuccot, aztán 2-3 nap múlva egyszer csak jön és ott van. És kész. Én meg legyek ugrásra készen bármikor. És ha épp otthon vagyok vagy a munkahelyemen?
    Az a minimum lenne, hogy legalább a szállítás előtt 1 nappal jelezzék, hogy hékás holnap megyek.

Új hozzászólás Aktív témák