Új hozzászólás Aktív témák
-
Mirman
őstag
válasz Aprósólyom #1 üzenetére
Ezért a sofőr nem tehető felelőssé , maximum aki oda ültette hogy ez így okés lesz . Nem életszerű hogy pontosan 6 órája autóban ülsz úgy hogy nem vezetsz csak nézed a műszereket majd amikor vészhelyzet van akkor 1-2 másodpercen belül reagálsz . Ilyen nincs .
-
MasterMark
titán
válasz Aprósólyom #1 üzenetére
A susnyásból jött ki szabálytalanul, full sötétben, fényvisszaverő nélkül, nem nézett körbe, kisétált az autó elé. Vérében metamfetamin és marihuána.
Az autó is hibázott, a felügyelő is, de nem az autó ment fel a járdára és üldözve direkt elütotte.
Felesleges démonizálni ezt az egészet.
Mirman: Kevesebb mint egy másodpercen belül már fékezett az operátor.
[ Szerkesztve ]
Switch Tax
-
nullpoint
senior tag
válasz Aprósólyom #92 üzenetére
"...Gyalogosként le is szoktam eléjük lépni,..."
Ügyes vagy
Legjobb hogy sok barom szülő is már azt tanítja a gyereknek hogy a zebra a tied, menjél át rajta nyugodtan.
Ja csak azt nem tanítja hogy másfél tonna vas jön az úton....... Hiába van igazad, a vas az fáj.
Mindig lassítok a zebrák előtt akkor is csak közeledik felé az ember (értelemszerűen meg is állok amikor kell) , rengetegszer látok szülőt úgy átsétálni a gyerekével hogy egyik se nézett oldalra !!!!
Az én korosztályomat arra tanították hogy nézz körül mielőtt lelépsz.
Szakiskolában a heti munkavédelmi oktatás azzal kezdődött hogy elindulsz a munkhelyre otthonról, mire figyelj az utad során. (pl. busz mögül nem lépsz ki, csak az érdekesség kedvéért)
[ Szerkesztve ]
kdvsdmnkrvndttrlgsdnhzzszlsmt
-
válasz Aprósólyom #103 üzenetére
"Legdurvább esetem, mikor zebrán áthaladva a megállóból érkező, még csak gyórsító villamos lecsörög. Miközben a villamosnak is elsőbségadási kötelezettsége van."
A kötött pályán közlekedő járműveknek mindenkivel szemben elsőbbségük van. Azon egyszerű tény okán, hogy a féktávolságuk nagyon hosszú.
"...kollégával értek egyet. Egy tesztüzemben lévő eszközről beszélünk. Tehát legfeljebb arra kaphatott jogot, hogy közúti forgalomban tesztelljék."z
Nem értem mivel nem értesz egyet a hozzászólásomban.
A jármű, egy vezetés segítő rendszerrel szerelt autó volt. Ez nem igényel semmilyen extra forgalomba helyezési előírást. Száz százalékban a vezető felelőssége a jármű vezetése.Hogy érthetőbb legyen. Én olyan helyem lakom, ahol a tesztjárművek minden nap úton vannak.
A teljesen új konstrukciókat, első körben 40 km/óra sebesség korlátozással engedik forgalomba.
Ha csak új motort tesztelnek, akkor nincs korlátozás.
Az önvezető járművel tesztelésére nincs korlátozás. Egy hosszabb autópálya szakaszon megengedett a tesztjárművek segítésére speciális táblák kihelyezése. Ennyi. Minden forgalmi esemény felelőssége a járművet vezető személyt terheli.Ha, majd az önvezető járművek eljutnak arra a szintre, hogy jogosítvány nélkül képesek közlekedni, nem előírt útvonalon, akkor cserélődik a felelősség. A vezető helyett a gyártó vállalja majd a közlekedésben felmerülő felelősséget.
Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
Új hozzászólás Aktív témák
- Asus ROG Phone 6 - Limited Batman Edition / BONTATLAN - 3 év gari
- Huawei Matebook D14 i5-11.gen/16GB DDR4/512GB PCIe SSD/14" Full HD IPS/Gar.:2025.10
- Rog 4070 Ti //KERESEM!!//
- Binepad BN006, programozható, mechanikus macropad, low profile Kailh Choc v1 Red switchek
- CoolerMaster ControlPad, programozható, mechanikus macropad, Gateron Red switchek
- TP-Link UE300 Ethernet USB Adapter 1 Gbit
- Bomba ár! Dell Latitude 5490 - i5-7GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" HD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- Komplett asztali (belépő gamer) PC eladó
- Bomba ár! Dell Latitude 5480 - i5-7GEN I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- Apple Iphone 15 pro max UTÁNGYÁRTOTT finewoven tok