Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #06658560

    törölt tag

    válasz btprg #5 üzenetére

    Ezzel szemben a Waymo (Google) elég alaposan és sokáig tesztelte, mielőtt ennyire élesre engedte a sajátját, a Tesla már nagyon user tesztet csinál (és az autóiparban fáznak is a mentalitásától), plusz irgalmatlan arrogáns tud lenni, de folyamatosan javít, fejleszt. Szóval az egész ügy csak az Uberre nézve szar, rájuk viszont nagyon. Nagyjából annyira, mint az egész cég.

    #16 Tommmysun: A felvétel alapján (sajnos rossz szögből mutatja az esetet) szerintem az utcán rendszeresen közlekedő sofőrök 80%-a minden reakció nélkül csapta volna el, és 2%-nál nem több kerülte volna el. Ellenben a rendszer reagálhatott volna hamarabb, már az érzékelés után, amikor még a lámpák fényében sem volt.
    Kieg.: A dabadab által linkelt videó szerint lehet rendesen, eléggé korán észre venni gyalogost. A fentebbi számadataim eltolódnak 80& ki tudta volna kerülnire.

    #34 dabadab: Ezen fényviszonyok mellett lehet érzékelni nagyjából a lelépés pillanatában a gyalogost.

    [ Szerkesztve ]

  • dabadab

    titán

    válasz btprg #127 üzenetére

    "Ezzel szerintem le is írtad azt, hogy hol van a kutya elásva: "túlzott" óvatossággal biztosan nagy mértékben csökkenthető a balesetek száma"

    A dolog még mindig tesztüzem, vannak olyan esetek, amin még dolgozni kell, de ha lehet választani, akkor az ilyen eseteket a szoftver a biztonság oldaláról közelítse meg, vagyis inkább menjen le a következő lehajtónál, minthogy balesetet okozzon, nem? Aztán majd ahogy faragnak rajta, ez javulni fog.

    DRM is theft

Új hozzászólás Aktív témák