Új hozzászólás Aktív témák
-
kymco
veterán
válasz #06658560 #10 üzenetére
Szerintem ezt a feladatot elvégzi a felhasználó, mikor a barát telefonjával összehasonlítva dagad a mellkasa a benchmark eredményeit látva. Nem kell kiplakátolni.
Az eléggé degradálónak tűnne a "szakma" felé, ha csak a "szakmának" szól a csalás.
Recon666: Ez nekem is eszembe jutott.[ Szerkesztve ]
www.refujvaros.hu
-
kymco
veterán
válasz #06658560 #21 üzenetére
Nincs szándékomban körömszakadtáig az igazam védenem, mert lehet hogy nincs is igazam.
De egy próbát még megteszek.
Szerintem sokat számít, aki elköltött rá egy csomó pénzt, szeretné úgy tudni, hogy az ő modellje a legtutibb. (Vsz ezért nem az ace sorozatot manipulálták.) Ez az elégedettség érzés megfizethetetlen érték. (Ezért éri meg, ha már megvette)
És ez másokat is arra indíthat, hogy bevásároljanak. Olyanokat is, akikre nem hatna az online reklám önmagában.
Csupán a szakma felé szvsz nincs értelme a csalásnak. A csalásnak a presztízs miatt van jelentősége. A samsung a legek gyártója. De ez sem a szakmának, sokkal inkább a vevőknek szól. Nincs értelme csalni, ha ezt nem a bevétel növekedés miatt teszi.
Én egy példát hoztam fel, most egy másikat. Szvsz elég logikusak, van ok okozati összefüggés a csalás és az általam feltételezett indíték között.
Anno az nvidia sem a szakma miatt csalt a 3d benchmark-kal. A neve megkopott az ATI-val szemben, és ez vsz az eladásokon is érződött, erre kellett egy ütős válasz... ami csalással lett megoldva. A presztízs miatt, az eladások miatt, a vevők miatt..www.refujvaros.hu