Új hozzászólás Aktív témák
-
Bazsee71
őstag
válasz Hadeska22 #48 üzenetére
És miből vontad le azt a következtetést, hogy a leggagyibb telefont vettem meg?
Wave II-t vettem, mikor még - mondhatni - felfelé ívelt a Badának. Prémium telefon volt anno, prémium szerviz szolgáltatás is járt hozzá. Meg egy lusta szervizes a TeleMax-nál. És van pofjájuk egy sablon szöveggel takarózni....
szerk.: Köszönöm, hogy így láttatlanban is orbitális hülyeségnek nyilvánítod amit írtam. Pechük volt, mert nem egy átlag usert fogtak ki, aki beveszi azt a sületlenséget, amit jegyzőkönyv néven összehordtak.
[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz Hadeska22 #48 üzenetére
vannak téves és hiányos részek a hozzászólásodban;
- iphone esetén az apple is csak eu garisat javít/cserél itt, hiába hozol amcsiból, magyarországon arra nem érvényes a gari!
samsung prémium - házhoz kivonuló szervizes - gari hivatalosan csak magyar nyelvű samsung jótállási jegy mellett adott, lásd; link
amennyiben külföldről hozol be készüléket, úgy ahhoz nem magyar nyelvű samsung jótállási jegy lesz adott.
volt már rá példa, hogy a vásárló számára kedvező irányban tértek el a linkelt szabályozástól, tehát nem magyar nyelvű samsung jótállási jegyhez is kiment házhoz s szervizes, de erre nincs garancia, legalábbis hivatalosan nem lehet belekötni, ha a leírtak szerint elutasítják a dolgot.
ja, és a külföldön gyártói garival vásárolt samsung termékre csak a 12 hónap kötelező jótállás adott magyarországon, a +12 hónap kiegészítő, és a +2 hónap regisztrációs nem.
ettől függetlenül tényleg korrekt a prémium gari, és szervizesek hozzáállása is teljesen okés!megint a pontok, de szerencsére ez nem mindenkit érdekel, nem csak az s4 telefonom, de még a notim...stb esetén sem szoktam ilyeneket tesztelni, nem mérvadó számomra, hogy hány pontot dob egyik vagy másik teszt.
[ Szerkesztve ]