- Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
- Videó stream letöltése
- Microsoft Excel topic
- HBO Max & OD topic
- Milyen routert?
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Hálózatokról alaposan
- 3 évig még biztosan nem rendelhetünk Xiaomi EV-t
- Windows 11
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tikakukac
titán
válasz nyisziati #89 üzenetére
Viszont ha 50 falu 1/100-a részét mészárolják le, mennyivel kevésbé tragikus. CoD2-t aki tolt anno, ismeri az "Egy ember halála tragédia, milliók halála statisztika" elvben Sztálinos idézetet.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Stauffenberg
nagyúr
válasz nyisziati #89 üzenetére
Na meg nem mintha az 500 áldozatot követelő balesetek annyira általánosak lennének, eddig a repüléstörténelemben egyszer sikerült összehozni ezt egyetlen géppel (JAL 123-as járata 505 utassal és 15 fő személyzettel 1985-ben). A másik 500 áldozatot elérő balesethez (Tenerife 1977, 583 áldozat) két gép kellett. Ezen kívül már csak 9/11 van, de ez ugye kicsit más eset.
List of aircraft accidents and incidents resulting in at least 50 fatalities
A medián valahol 160-180 fő körül van az 50 áldozat feletti baleseteket nézzük (nem számoltam ki, csak szemmértékkel). Persze szörnyű mikor 180 fő egyszerre odaveszik, nem a tragédiák súlyát akarom elvenni, de helyezzük kontextusba: Az USA-ban 2017-ben 37.133 fő vesztette életét az utakon, az EU-ban pedig 25.624. Ez erre a két régióra értve átlag kb 172 halálos áldozat MINDEN NAP.
És ez közel sem az egész világ, miközben egy gép lezuhanása az egész világot bejárja a sajtóban. Persze lehet onnan nézni, hogy lezuhant egy falura való jó ember, vagy egy fél falu, esetleg negyed falu, de ezek a megközelítések nem teszik egyértelművé, hogy amivel minden nap járunk az aszfalton mennyivel életveszélyesebb üzem, mint a repülés, per év, per kilométer, per óra, per utas, per akármi összevetésben.
[ Szerkesztve ]
-
DithenS
senior tag
válasz nyisziati #128 üzenetére
A kettő nem ugyanaz. Az hogy egészségtelen a meki, azt tudja mindenki, ha ott eszel, tisztában vagy. De mikor eltitkolják előled, hogy azon a gépen amin repülsz, bármikor lezuhanhat, mert eltitkolták amit tudnak róla, kicsit más. A példáid bugyuták, nem is illenek ide...
Readásul a Boeing eljàtszotta ezt már, most újra. Remélem megrohadnak a börtönben. -
Polllen
nagyúr
válasz nyisziati #128 üzenetére
Ha ugyanaz történik, értsd tudatosan eltitkolnak egy hibát/kockázatot, ami ember életekbe kerül, akkor ezt kell velük tenni.
Ennyi.
Nagyon kockázatos felfogás, hogy ez már csak ilyen, nem kell őket felelősségre vonni, más is ezt csinálja. Én ebből a kockázatból nem kérek. Nem ment volna csődbe a cég, ha az indulással megvárták volna a javításokat. Ez sem játék.
"Odamentem egy párhoz...négyen voltak!"
-
Tikakukac
titán
válasz nyisziati #154 üzenetére
Hahaha, marginális.Egy jó merítéssel az. Itt a jóféle Isten háta mögötti segglyukban teljesen természetes, hogy műszaki és biztosítás nélküli autókat vezetsz, kocsmába mész otthonról már ittasan és satun mész haza, valamint, hogy 5-10k összeggel a doki egy süket-vak embernek is kiadja az alkalmasságit. Azért jók a statisztikák, mert feldolgozott adatból dolgoznak. Az utcában van 12 háztartás. Ebből 1 ember bukott le és vonták be a jogsiját. 5-en rendszeresen vezetnek ittasan. Marginális? Erősen kétlem. Max nem tud róla az excel.
Én az ukrán-román határ közelében élek, az agresszív vezetést és gyorshajtást még tanulnunk kell a keleti rokonoktól. Na ami itt folyik néha az gond. Az helyszíni agyonlövés.[ Szerkesztve ]
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Depression
veterán
válasz nyisziati #154 üzenetére
Nekem nem kell annyira visszaemlékezni. Itt Borsodban mindennapos. Naponta sokszor találkozom az újgazdag "rám nem érvényesek a szabályok" vezetővel. Zárovonal, dupla záróvonalon való előzés, forma 1-es szlalom pilóta, ha megtartom a követési távolságot, az felhívás, hogy oda behúzzon valaki. Még csak kicsit piros... Egy pár kilométeres bevezető szakaszon nem tudok úgy bemenni Miskolcra, vagy vissza, hogy ne lássak balesetet. És ezek nincsenek benne a statisztikában szerencsére, mert túlélik az emberek.
Orr alatt hordott szájmaszk pont annyit ér, mint a herére húzott koton.
Új hozzászólás Aktív témák
- Filmvilág
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Horgász topik
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Realme 9 Pro+ - szükséges plusz?
- Nintendo Switch
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- További aktív témák...