Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • hcl

    félisten

    LOGOUT blog

    válasz t72killer #42 üzenetére

    Nem lett volna sok értelme. A MCAS annyit csinált, hogy elfedte a pilóták elől a gép megváltozott súlypontját, azaz módosította a kormányparancsokat, mindenki tudta nélkül.
    A megoldás nem is olyan gáz, nem is az első eset. Gyak. az összes jobb vadászgép instabil a 70-es évek vége óta, és elektronikus stabilizálással repül egyenesen, cserébe durván jobbak amanőverjellemzőik. Csakhogy ezek esetén,már az F-16 első változataiban is olyan cucc volt, hogy ha elhal a (duplázott) analóg számítógép, akkor a kormányok olyan helyzetbe állnak, hogy a gép stabilan viselkedjen...
    A baj az, hogy sumákolás volt, nem kell átképezni a személyzetet, meg nem kielégítő tesztek, stb. Az a vége, hogy amikor hiba van, nem tudja a pilóta, mit kéne csinálni. Pedig simán megúszható lett volna a helyzet, mind a két esetben.

    [ Szerkesztve ]

    Mutogatni való hater díszpinty

Új hozzászólás Aktív témák