Hirdetés

2019. május 25., szombat

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#43) hcl válasza t72killer (#42) üzenetére


hcl
(PH! félisten)
LOGOUT blog

Nem lett volna sok értelme. A MCAS annyit csinált, hogy elfedte a pilóták elől a gép megváltozott súlypontját, azaz módosította a kormányparancsokat, mindenki tudta nélkül.
A megoldás nem is olyan gáz, nem is az első eset. Gyak. az összes jobb vadászgép instabil a 70-es évek vége óta, és elektronikus stabilizálással repül egyenesen, cserébe durván jobbak amanőverjellemzőik. Csakhogy ezek esetén,már az F-16 első változataiban is olyan cucc volt, hogy ha elhal a (duplázott) analóg számítógép, akkor a kormányok olyan helyzetbe állnak, hogy a gép stabilan viselkedjen...
A baj az, hogy sumákolás volt, nem kell átképezni a személyzetet, meg nem kielégítő tesztek, stb. Az a vége, hogy amikor hiba van, nem tudja a pilóta, mit kéne csinálni. Pedig simán megúszható lett volna a helyzet, mind a két esetben.

[ Szerkesztve ]

Veszek _hibás_ LCD monitort,fényképezőgépet, objektívet, routert ---- Mutogatni való hater díszpinty

Copyright © 2000-2019 PROHARDVER Informatikai Kft.