Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Menthirist

    veterán

    válasz Somebody_HUN #34 üzenetére

    Miért kellene mindegyikre külön? Mindkét api alapvető tudást feltételez, amire a fejlesztők építhetnek. xy módon el lehet érni a memóriát, xz módon lehet magnak feladatot adni, tud önmagának feladatot adni, stb. Amíg ezeket a követelményeket bármelyik új kártya támogatja, addig menni fog. Optimalizálás terén pedig max főágakra lehet nézni, tehát gcn optimalizáció meg nvidia optimalizáció (aminél viszont kevésbé van megkötve a kezük, transzparensebb a működés, kevésbé feketedoboz mint a dx11 volt, ergo könnyebb is optimalizálni). Ahogy eddig sem kellett évente kártyát cserélni mert nem jött új directx, úgy a későbbiekben sem fog kelleni. Több munkájuk lesz vele mint csak egy vga-val lenne, viszont többet is fog bírni.

    "Eddig is jobban szerettek fejleszteni konzolokra"
    Aha, ezért van az, hogy pc-re több fejlesztő dolgozik perpill, és több az is, ahol az egyik konzol + pc a felállás, mint a csak egy platformra exkluzív (csak max olyanok, ahol a marketing megköveteli, pl halo, vagy uncharted). Annyira nem szívesen fejlesztenek konzolra, hogy a legtöbb épp eszembe jutó új játékmotor pc-t is támogat, pl fox engine, snowdrop engine, luminous engine, frostbite 3, új cryengine, ue4, stb. Biztos csak véletlenül tették bele. Biztos Kojima is véletlenül hozza az új mgs-ét pc-re is. És biztos csak véletlenül van belőle akkora bevétel, amekkora.

    [ Szerkesztve ]

    Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

Új hozzászólás Aktív témák