Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Viktor0610

    MODERÁTOR

    válasz Redfive #31 üzenetére

    A teszt minden esetben szubjektív, persze, csak bizonyos, elfogadható mértékben.
    Az átlagfelhasználó nem olvas használatit, majd' 10 év kereskedői tapasztalat után írom ezt.
    Szó nincs "megvásárolt" Nav 'N' Go partnerségről, de majd jön Bog, és kifejti ezt bővebben.

    [ Szerkesztve ]

    Xiaomi 13T - Eladó Xiaomi 11T 8/128 GB telefon: https://hardverapro.hu/apro/elado_xiaomi_11t_8_128_gb_telefon/friss.html --- olcsóbb lett!!!

  • norma1

    csendes tag

    válasz Redfive #31 üzenetére

    Nos..

    Az első, és a második navim is TomTom volt. A harmadik Mio lett, és iGo Primoval tuningolva. Kezdem azzal, hogy az első navimat még nyugateurópai polgárként használtam ott, és még nem voltam igényes ennyire, tehát a célnak többé-kevésbé megfelelt, ám egy ősi térképvolt rátelepítve, amit a mapShare frissítések sem tudtak megváltoztatni rajta. Mikor visszatelepültem Magyarországra, megvettem az East-Europe kártyát hozzá, ami azért kissé nehézkessé tette a tervezést, mert csak vasfüggönyig tervezett, onnan ismét térképváltással lehetett továbbtervezni. Miután egyszer örökre bealudt a cucc, kidobtam, és vettem olyat, ami nagyjából lefedi Európát (kamionos vagyok, kell ez a nagy tér, mert EU-zok ), és lehet mondjuk Szlovénból Írországba egy tervezéssel eljutnom. Amikor az ONE XL után ezzel e GO 730-al terveztem, már némileg könnyebb lett a dolgom, csakhogy ebben is egy ősi térkép volt (van). Tavaly májusban vett készülékemen nem volt (nincs) rajta egy sor már 3 évnél régebbi út ( pl. a szlovén, vagy a Torino-Milano, és pár angol autópálya ).
    Gondoltam frissítem a térképet, ezért 79,90 Euróért vett netes letöltésű megoldás azt művelte, hogy a gyári adatbázist törölte, és nagyvonalúan mintegy felét az eddigi országoknak. Azóta sem hajlandó a TomTom a garanciális készülékem helyrehozására, és most ott tartok, hogy az utasításaiknak megfelelően végrehajtott letöltések után kér először egy készülék, majd egy aktiváló kódot, amivel esetleg működhetne is végre, csakhogy a beadott kódok egyikét sem hajlandó elfogadni, és így működni sem. Az ügyfélszolgálat szerint kurva egyszerű a készülék visszaállítása az eredeti állpotba, csakhogy már informatikus barátaim is feladták a harcot, mert egyszerűen úgy sem, és egyéni megoldási kísérletekkel sem hajlandó működni. A TomTom vevő és ügyfélszolgálata egyszerűen kritikán aluli Magyarországon. Megismétlem : SZAR !
    Végleg kiábrándulva a TomTom-ból, ismerőseimet, és barátaimat is lebeszélem arról, hogy ilyen vagy olyan TomTom-ot vásároljanak, és remélem tönkremegy ez a szemét cég végre ott Hollandiában.
    Még egy apró megjegyzés : vajon milyen "üzleti " megfontolás eredménye az, hogy mostmár 6 részre tagolta Európát a TomTom, és így kínálja borsos áron a felszabdalt, és elavult térképeit ?
    A válaszokat " ismerd meg a TomTom üzletfilozófiáját" jeligére a szemétkosárba kérem !

Új hozzászólás Aktív témák