- Milyen switch-et vegyek?
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Mikrotik routerek
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- XPEnology
- Az USA nem akarja visszafogni Kína növekedését
- ASUS routerek
- 1000 kilométert mehetnek az EV-k az új CATL-akkuval
- DIGI internet
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Csak akkor pontatlan, ha háromnál kevesebb b.állomás látható.
Bizonyos esetekben még ez is elegendő annak a bizonyítására, hogy valaki egy büntény közelében tartózkodott egy adott időpontban.Mindamellett értelmetlen tönkretenni a biztonságot növelő és kényelmi rendszereket. Az autó nem tudja, hogy agy adott időpontban ki vezeti. A kinyert információk járműhöz és nem személyhez köthetők. A telefon estében sokkal egyértelműbb a helyzet.
Volt aki az Android Autót hozta példának. Azért ne jó, mert az AA-t támogató rádióegységnek nem kell feltétlenül ODB kapcsolatot tartania a számítógéppel. Az egység alapvetően megjelenítőként üzemel.
Persze tönkre lehet tenni a kihangosító rendszer mikrofonjait csak nem látható az ebből származó előny.Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
-
asdf_
veterán
Ó dehogynem, a rendőrség megmondja mindig, hogy az a fránya gyorshajtás, az a bűnös. Persze csak addig, amíg meg nem különböztetjük a valódi gyorshajtást meg a relatív gyorshajtást. Ők persze nem teszik, mert nem érdekük, nekik (az államnak) az a jó, ha pénzjegynyomdát játszhatnak a lézerjeikkel.
[ Szerkesztve ]
-
bambano
titán
a relatív gyorshajtással az a baj, hogy időben és térben is értelmezhetetlen. egy full analóg, lekopott nyári gumin haladó autónak más a relatív gyorshajtási sebességhatára, mint egy nagyjából új autónak, szügyig rakva rendes elektronikával, tesztgyőztes téligumin. plusz az emberek is mások, stb.
a relatív gyorshajtásra gyakorlatilag egy indikátor van: csattant, akkor gyors volt.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
"Meg eljon az ido, amikor a felnit is fel kell programozni es egyedileg parositani az ECU-ban..."
Ez az idő eljött már.
A kerekek előre fel vannak programozva egy azonosítóval.
A keréknyomás kontrollja okán minden kereket párosítani kell az autóval.
De párosítás nélkül elindul a jármű, de villog a keréknyomás jelző.Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
-
btprg
senior tag
De azért kell a gyorshajtás miatti méregetés, mert így is tele vannak az utak sutyerák tahókkal, akik szerint mindig a maximum megengedett sebesség felett legalább +20-szal kell menni, legyen az 30-as lakóövezet, lakott terület vagy autópálya. Ha semmit nem mérnének, akkor az ilyen emberek teljesen kontroll nélkül őrjönghetnének. De az igaz, hogy a gyorshajtás méregetése helyett fontosabb lenne a sávok között cikázó, éjjel fél oldalon teljesen elsötétült autókkal mászkáló, mások mögött 100-as tempónál 1 méterre tülekedő stb. barmok kiszűrése, de a rendőrök magasról tesznek az ilyenekre...
"Tepid! Tepid is no good for a star, but it'll do for stardust." (nmlorg/naim)
-
bambano
titán
a felnit (tpms-t nem számítva) még nem kell, de egy csomó alkatrész van az autóban, amit kell. egyes autókban több alkatrészt, pl. a lámpákat is programozni kell, ezt lopásvédelmi céllal rakták bele.
gondolom olyat már mindenki látott, hogy a rádió kódolva van.Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
Értem a mögötte levő szisztémát, de például a lanciamban a xenon is le megy, majd fel, és kalibrál a hátul lévő szintszabályzó alapján, mégis ha kapnék egy követ, akkor nem kellene 180.000ért vennem egy új lámpát a szalonból, hanem néznék egy bontottat, belecsavaroznám, és jószél.
Csak a tulajdonomban lévő három autó egyike sem abban a korban készült amikor mindenelképzelhetőféleképpen le akarták húzni a gyártók a vevőket... ezekben is megvannak a f.szságok... de most gondold el azt a helyzetet, hogy veszel egy használt autót, mondjuk 4millióért, használod 3-4 évig, ér mondjuk 2milliót, kapsz egy kavicsot, elreped a balos, bemész a bótba', ott közlik, hogy csak gyári, ami 800.000. Közel gtk az autó egy kavics miatt.
Valamelyik audival van ez a szitu, amelyikbe elsőként raktak ledes pilácsot... hát nem tudom...#81 bambano
Valahogy nem látom életszerűnek azt a szituációt, hogy megállok az autómmal valahol, valaki odajön pajszerral, bek.rja a sárvédőlemez és a géptető közé, nekiáll rüszülni vele csak azért, hogy kiszedje a lámpát az autóból. Főleg, hogy normális autókban (amikből esetleg megérné kilopni a lámpát) a két első sarokban van a két zárszerkezet. Azt kb esélytelen kilopni onnan.
Még a komplett autó ellopásában azt mondom, hogy látok fantáziát, de olyan autókat amiket ismételten csak megérné ellopni az alkatrészek miatt, és olyan alkatrészek miatt amik drágák, azokat általában garázsban tartják, vagy udvaron, vagy valami normálisabb helyen.
Occsó' kicsikocsiba meg nem fognak drága lámpát (se) rakni.
Én ebben inkább a pénzlehúzást látom mint a tulajdon védelmét.
Opelra visszatérve, amikor hitetlenkedve hallgatta ma sztorit, akkor direkt mondták, hogy nem a nyomásszenzorral volt baja a kocsinak, hanem valahogyan érezte, hogy megváltozott a kerék átmérője. Gondolom a sebesség/fordulatszám alapján, és menni kellett vele a hivbatalos szervizbe, ahol mondták, hogy "igen, azt itt át kell állíttatni".
Volt egy "wtf" fejem...[ Szerkesztve ]
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。