- Augusztustól nagyot változik a Shein élete
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Hálózati / IP kamera
- 3 évig még biztosan nem rendelhetünk Xiaomi EV-t
- DIGI internet
- Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
- Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
- Milyen routert?
- Ingyenes vagy akciós szoftverek
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Csak akkor pontatlan, ha háromnál kevesebb b.állomás látható.
Bizonyos esetekben még ez is elegendő annak a bizonyítására, hogy valaki egy büntény közelében tartózkodott egy adott időpontban.Mindamellett értelmetlen tönkretenni a biztonságot növelő és kényelmi rendszereket. Az autó nem tudja, hogy agy adott időpontban ki vezeti. A kinyert információk járműhöz és nem személyhez köthetők. A telefon estében sokkal egyértelműbb a helyzet.
Volt aki az Android Autót hozta példának. Azért ne jó, mert az AA-t támogató rádióegységnek nem kell feltétlenül ODB kapcsolatot tartania a számítógéppel. Az egység alapvetően megjelenítőként üzemel.
Persze tönkre lehet tenni a kihangosító rendszer mikrofonjait csak nem látható az ebből származó előny.Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
-
-
(I)"...nálam szokott lenni rf árnyékolás, tehát ha elkapna az ideg, hogy ne tudjanak követni, akkor le tudom úgy árnyékolni a telefonomat, hogy nem tudnak követni, igaz, akkor a telefonálásnak is finító."(/I)
Ennek mi értelme van? Mármint az árnyékolásnak?
Nem viszed magaddal vagy kikapcsolod a telefont. Ennyi.Azt megértem és elfogadom, hogy a kényes adatokat tartalmazó telefonra nem telepítesz fel appokat. legfeljebb azokat amikre vigyázni kell, legalább annyira, mint a telefonra.
A többire meg lehet egy második eszközt használni. Azon lehet lehet kémkedni a telefonszámok és üzenetek után.
Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
-
válasz fatpingvin #42 üzenetére
Az a rémisztő, hogy nem tudod kivonni magad az ellenőrizhetőség hálójából.
Még akkor sem ha skanzenbe vonulsz, műholdak ott is látnak.El kell döntened, hogy mi az amitől parázni érdemes és mi az amitől nem.
A járművel való közlekedés az aminek rögzítése alól nem tudod kivonni magad.
A telefonodon keresztül követ a telefon gyártója. Az alapszoftver gyártója és a navi program gyártója.
A rögzített kamerarendszerek és a menetrögzítő egyedi kamerák. Lehet pánikolni azon, hogy az autó is gyűjthet adatokat, csak nem sok értelme van.
Annak van értelme, hogy megköveteled a begyűjtött adatok megfelelő kezelését. Ilyen cégek termékeit nem érdemes megvásárolni.Azt látom, hogy amúgy is kettős mérce van az adatgyüjtéssel kapcsolatban.
Van egy bolgár munkatársam akinek a barátja a városban lekoccantott egy álló autót, majd hazautazott, mintha semmi sem történt volna. Azzal viszont nem számolt egy kamera telibe rögzítette a koccanást.
Küldtek neki egy többszáz eurós csekket a cserbenhagyás miatt és behívták az autót ellenőrzésre az illetékes rendőrösre. Németeknél cserbenhagyásnak számít az üres jármű otthagyása is.
Teljesen más a hozzáállása a történethez a két jármű használójának.Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
-
válasz domerator #45 üzenetére
"---akár emberéleteket menthet, még Hollandiában is... lefogadom hogy ott se matyó hímzés a közlekedési kultúra."
De a történet nem erről szól. Mármint nem a baleset megelőzésről. Kettő dolog miatt.
A megvásárolt adatok kizárólag bevétel maximalizálásról szóltak. Ahol balesetveszély van, ott baleset is. Ezeken a helyeken normáliséknál már beavatkoznak. Sebesség korlátozással, közlekedési lámpával vagy körforgalom kialakítással esetleg szigorúbb hatályú táblákkal. ...
A balesetveszélyt nem a sebesség emelkedése növeli elsősorban. Az utak zsúfoltsága sokkal meghatározóbb tényező. A német autópályákon, ahol nincs sebességkorlátozás, sokkal kevesebb baleset történik, mint ezen pályák városi szakaszaiban. A ráfutásos balesetek zöme a megállok - indulok - megállok- ... torlódásban keletkezik. Ezen esetekben meg sem a megengedett sebességet a járművek. (Idióták mindig vannak, akik a teljesen üres úton is képesek összetörni magukat, de nem ők adják a többséget.Olyan nincs, hogy egy cég és az ügyfele közötti megállapodás megszegését, jó okból elfogadhatónak kell ítélni.
Pusztán haszonszerzés céljából szegett megállapodást a vállalkozás. Eladta az adatokat, pénzért.
A megbízhatatlan, szavahihetetlen cégeket kerülni kell.Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
-
"Meg eljon az ido, amikor a felnit is fel kell programozni es egyedileg parositani az ECU-ban..."
Ez az idő eljött már.
A kerekek előre fel vannak programozva egy azonosítóval.
A keréknyomás kontrollja okán minden kereket párosítani kell az autóval.
De párosítás nélkül elindul a jármű, de villog a keréknyomás jelző.Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
-
"...nekiállt sipákolni amikor nyáriról át lett rakva téli papucsra.
nem viccelek, szervizbe kellett vinni."Alapvetően nem kell. Csak akkor kell, ha egy teljesen új kerék garnitúra kerül a járműre.
A kézikönyv megadja az információt, hogyan lehet a két regisztrált garnitúra között váltani.
Azt szokták elrontani, hogy azonnal akarnak váltani, viszont a hónapok óta meg nem mozdított kerekben energia ellátás nélkül marad a hardver. Először menni kel az autóval néhány száz métert, utána lehet váltani a garnitúrák között.Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
Új hozzászólás Aktív témák
- Formula-1
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Horgász topik
- Építő/felújító topik
- Milyen légkondit a lakásba?
- Futás, futópályák
- Augusztustól nagyot változik a Shein élete
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- További aktív témák...
- Vostro 3591 15.6" FHD i5-1035G1 GeForce MX230 16GB 512GB NVMe magyar bill., gar
- ELADÓ 32 DB Nvidia RTX 3060 Ti és 8 DB Zotac Gaming Geforce RTX 3080 Trinity / KOMPLETT BÁNYAGÉP
- Intel NUC5CPYH (Celeron N3050, N3060, J3060) - 4GB RAM, 120GB SSD
- Corsair TX650 V2 650W 80+
- XPS 15 9500 15.6" 4K érintő i9-10885H GTX 1650Ti 32GB 512GB ujjlolv IR kam gar