Új hozzászólás Aktív témák
-
Stanlee
őstag
Carsharing-et az Apple mar reg csinalhatna a sajat kis beepitett NFC-jen keresztul, amihez ugyse fer mas hozza. Szoval az exkluzivitas megoldva. Nem kell neki az USA-ban inditania, csinalhatna Europaban is. Itt viszont a nemet Car2Go (Mercedes) es DriveNow (BMW) legalabb 5 eves elonyben vannak, nekik nem kell tanulniuk, ok tudjak hogyan kell csinalni. Szoval nem fognak ezen a teruleten nagyot robbantani, mert ahhoz mar tul keso.
Onvezeto autok? Ugye egyik nagy nemet autogyarto sem ul a baberjain. Ha lesz jo onvezeto rendszeruk, amit sajat maguk fejlesztettek ki, akkor minek vegyek meg az Apple rendszeret? Az onvezeto rendszer es a carsharing osszekapcsolasa meg nem fog gondot okozni egyiknek sem. Ide sem fog tudni az Apple nagyon benyomulni.
A sajat auto gyartasat meg feleslegesnek is tartom. Addig, amig nem lehet tudni, hogy mi lesz a jovo uzemanyaga (akku, hidrogen, plugin hibrid?) azert sem fogjak letenni a voksukat egyik mellett, mert ha nem az lesz a jovo, akkor nagyon beneztek. A nagy autogyartoknak sem hiaba van mindenfele uzemanyaggal mukodo rednszeruk, hanem azert hogy ha kiderul, hogy valami mas lesz az iranyvonal, legyen alternativajuk.
Persze lehet arrol eszmecseret folytatni, hogy az Apple jol csinalja-e vagy sem, es hogy mi lesz a nagy dobasuk, en nem varok toluk sok mindent.
“Never run after a bus or a stock. Just be patient – the next one will come along for sure.” - André Kostolany
-
addikt
a Tesla pedig ilyen terveket nem szövöget
De, szövöget.Ráadásul a Tesla nem közöl valódi eladási adatokat.
De, közöl.amelyik havonta képes annyi autót gyártani, mint a Tesla összesen egy évben (még a Tesla Model 3-al együtt is), pl. Fiat-Chrysler...
Az FCA tavaly 2.25 milliót adott el, míg a Tesla 2018-ra évi 500 ezret tervez.A cikkhez:
Valószínűleg a jó irányt választotta az Apple: Adam Jonas szerint a Tesla-t se (csak) a Model 3 várható eladásai miatt értékelik $60B-ra, hanem mert a 'shared autonomy' pizzájából elég nagy szeletet fog kiharapni. -
dragon1993
őstag
-
addikt
Musk 2020-ra már egymillió autó eladását vetítette előre.
Abban a millióban benne van a Model Y is, amit egy új, teljesen automatizált gyárban szeretnének gyártani.
ugyan produkált 7 milliárd dolláros forgalmat, de 773 millió dolláros veszteség mellett.
Az lenne a fura, ha ilyen mértékű terjeszkedés meg beruházások mellett nyereséges tudna lenni. Csak a gigafactory elvisz 5 milliárd dollárt, mire teljesen felépül és ebből szeretnének tizet. A supercharger hálózatot fel kell készíteni a 3 érkezésére és új gyárat kell építeni az Y-nak. A 3 eladásaiból 2018 végére akár nyereséges is lehetne, de ez a brutális költekezés nem mostanában fog alábbhagyni.
Új hozzászólás Aktív témák
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Autós kamerák
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Ukrajnai háború
- Videó stream letöltése
- Gaming notebook topik
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Milyen videókártyát?
- További aktív témák...