Új hozzászólás Aktív témák

  • Stanlee

    őstag

    válasz Cifu #5 üzenetére

    Carsharing-et az Apple mar reg csinalhatna a sajat kis beepitett NFC-jen keresztul, amihez ugyse fer mas hozza. Szoval az exkluzivitas megoldva. Nem kell neki az USA-ban inditania, csinalhatna Europaban is. Itt viszont a nemet Car2Go (Mercedes) es DriveNow (BMW) legalabb 5 eves elonyben vannak, nekik nem kell tanulniuk, ok tudjak hogyan kell csinalni. Szoval nem fognak ezen a teruleten nagyot robbantani, mert ahhoz mar tul keso.

    Onvezeto autok? Ugye egyik nagy nemet autogyarto sem ul a baberjain. Ha lesz jo onvezeto rendszeruk, amit sajat maguk fejlesztettek ki, akkor minek vegyek meg az Apple rendszeret? Az onvezeto rendszer es a carsharing osszekapcsolasa meg nem fog gondot okozni egyiknek sem. Ide sem fog tudni az Apple nagyon benyomulni.

    A sajat auto gyartasat meg feleslegesnek is tartom. Addig, amig nem lehet tudni, hogy mi lesz a jovo uzemanyaga (akku, hidrogen, plugin hibrid?) azert sem fogjak letenni a voksukat egyik mellett, mert ha nem az lesz a jovo, akkor nagyon beneztek. A nagy autogyartoknak sem hiaba van mindenfele uzemanyaggal mukodo rednszeruk, hanem azert hogy ha kiderul, hogy valami mas lesz az iranyvonal, legyen alternativajuk.

    Persze lehet arrol eszmecseret folytatni, hogy az Apple jol csinalja-e vagy sem, es hogy mi lesz a nagy dobasuk, en nem varok toluk sok mindent.

    “Never run after a bus or a stock. Just be patient – the next one will come along for sure.” - André Kostolany

Új hozzászólás Aktív témák