Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Tyberius

    aktív tag

    Na ne izéljünk már. Crysisban egy 4770-nel el tudok érni 30 FPS-t, 1600x1200 high-on. Az alatta lévő vas is olcsó kategória. Mire ebből játék lesz, addigra egy Cerkával meg egy alsó-középkatos kártyával is menni fog a Crysis szintű grafika...

    Egyébként ez még csak concept art, trailernek se nagyon neveném, inkább teaser. Az engine render-től meg még pláne messze vagyunk :)

    Kérdés, hogy mit hoz ki belőle a Funcom. Grafikai forradalmat nem várok tőle, elképzelhető, hogy az első két MMO-juknál már bevált Dreamworld engine-t fogják használni.

    A látványvilágot amúgy nem féltem, Ragnar Tornquist, a dizájner egy zseni, ehhez kétség sem fér. Az AO és az AoC nem túl sikeres nyitánya után végre arra is rájöttek, hogy Gaute Godaugerre nem szabad MMORPG-t bízni :C

    Ha még azt is el tudnák találni, hogy mi az a szint, ahol ki lehet adni egy játékot (Anarchy Online - pre-alfa, Age of Conan - béta, talán most már képesek lesznek egy RC szintű release-re), akkor lehet még ebből sikeres MMORPG :DD

    [ Szerkesztve ]

  • Tyberius

    aktív tag

    Közben kiderültek újabb részletek is egy ipon-cikkben...
    Vicces, hogy sokan (megfigyelésem szerint tipikusan szélsőjobbosok) már isten tudja mióta szövögetik az összeesküvés-elméleteiket az Illuminátusok rendjéről, Tornquist bácsi meg fogta ezeket, és egy az egyben beemelte őket a játék világába :) Egyre jobban piszkálja a fantáziámat ez a játék. Csak legyen kész hamar!
    :DD

  • Tyberius

    aktív tag

    válasz AXisBOLD #20 üzenetére

    Nem keverem, ugyanis van átfedés: az Illuminátusokat szabadkőműves szervezetnek tartják, a tesztben látható egyik kép, a piramis felett lebegő háromszögbe foglalt szem szintén összefüggésbe hozható a "mindent látó szem" szabadkőműves jelképpel, bár a szabadkőművesek cáfolják ezeket a kapcsolatokat. És igen, az összeesküvés-elméletek már csak ilyenek, itt a szabadkőműveseket emlegetik, ott az Illuminátusokat meg még ki tudja, mely szervezeteket.

    Véleményt nem nyilvánítottam, csak arra akartam rámutatni, hogy - többek között - azért találom érdekesnek ezt a játékot, mert a mai világból merít anyagot, nem csak a helyszín tekintetében, hanem pl. a ma létező, titkos társaságokról szóló legendákból és összeesküvés-elméletekből.

    (egyébként én is kitöltöttem a tesztet és engem is az Illuminati-hoz akart besorozni :) )

    [ Szerkesztve ]

  • Tyberius

    aktív tag

    válasz nemethati #42 üzenetére

    Nem emlékszel valszeg, de a Funcom első MMO-ja, az Anarchy Online is pont így indult... csak ott még alapvetőbb problémák voltak, mert jellemzően nem is tudtak belépni a játékosok, mert bugos volt az egész. Az a játék idestova 8 éve fut, és termeli a zsét a Funcomnak, és még mindig fejlesztik... úgyhogy én nem tartok az AoC kipurcanásától :) Ja, és ami még fontosabb: Funcom megvált Gaute Godagerről, aki mindkét játék indításáért felelős volt. Úgyhogy reméljük a legjobbakat :)

  • Tyberius

    aktív tag

    válasz nemethati #45 üzenetére

    Lehetséges, de ismerem a fickó örökségét az Anarchy Online-ból, és játszottam a játékkal Craig "Silirrion" Morrison bábáskodása alatt is (ő egyszerű játékosból küzdötte fel magát, ő volt az első Game Director, akinek igazából volt "ingame" neve, illetve aki ténylegesen kommunikált is a közösséggel), és hát azt kell mondjam, hogy Gaute nem különösebben hiányzott senkinek :) Ellentétben Silirrionnal, aki egy eléggé "tetszhalott" állapotából ébresztette fel a játékot. :R
    Szóval persze kellett valaki, aki elviszi a balhét az AoC elcseszett indulása miatt, de Godagert ismerve valszeg nem véletlenül esett őrá a választás :) és ha valaki vissza tudja állítani a játék jó hírét, az az utódja, Craig Morrison.

    [ Szerkesztve ]

  • Tyberius

    aktív tag

    válasz janos666 #49 üzenetére

    Én elképzelhetőnek tartom azt is, hogy a tesztnek nincs különösebb jelentősége, csak azért tették ki, hogy bevezesse kicsit az embereket a játék világába, építse a hájpot :)

    Ami a karakterválasztást illeti, több mint valószínűnek tartom, hogy nyomulhatsz majd egy előfizetéssel több karakterrel, más-más társaságokban. Már csak azért is, mert mind3 frakció rengeteg egyedi tartalmat kínál majd (fegyverek, modellek, taktikák, sztori, küldetések stbstbstb...), és nem lenne túl költséghatékony, ha egy játékos ezeknek csak egyharmadát ismerhetné meg.

  • Tyberius

    aktív tag

    válasz janos666 #52 üzenetére

    [OFF]Ja, egyébként én is el tudom ez képzelni, miért jutna egy Funcom fejes eszébe ilyesmi...

    Elfogtunk egy hangfelvételt...

    "- Srácok, szerintetek engedjük a júzereknek, hogy egy accon több karijuk legyen?
    - Hát, nem is tudom, az előző MMO-inkban engedtük, és ki is használták, miért változtatnánk?
    - Hát, miért is, miért is... mennyi hely kell egy karakternek az adatbázisban?
    - Néhány mega. Mondjuk tíz. Miért?
    - Hát, ha mondjuk acconként 8 helyett csak 1 karit engedünk, akkor azzal máris 70 megát spórolnánk.
    - Ugye vágod, hogy 1 terás diszkek mennek a szervereinkben?
    - Na látod! Akkor mondjuk 15000 előfizetőnként spórolhatnánk egy vinyót. Mennyibe fáj egy ilyen?
    - Asszem úgy 100 dollár körül.
    - Tehát júzerenként 0.6 dollárcent. Baszki, gazdagok leszünk! Én rendelem a kurvákat, te veszed a kokaint.
    - Jeeee!!!"

    Bocsi, fáradt vagyok már, és hosszú az éjszakai műszak... :DDD
    [/OFF]
    Komolyra fordítva a szót, általában több karaktert futtathatsz egy MMO-ban. Hogy miért? Azt már kifejtettem, hogy ez a kiadó részéről nem igényel különösebb plusz befektetést, míg a játékélményt nagyban gazdagítja. Fentebb említettem, hogy a különböző oldalak külön tartalmakhoz férnek hozzá, ezenkívül a különböző kasztok különböző játékstílust támogatnak (tank/gyógyító/dd/support), és természetesen a szintedtől is függ, hogy pl. hova utazhatsz, milyen dungeonba mehetsz be, milyen küldiket kapsz etc. Hatalmas mennyiségű tartalom van egy ilyen játékban, a kiadó ennek létrehozásába csilliárdnyi munkaórát ölt, ezért azt akarja, hogy a játékos minél nagyobb részéhez hozzáférhessen, akár új karakterek gyártásával. És akkor nem is beszéltünk az emberekről, akiket ugye a kiadó nem tud biztosítani. Ha pl. már játszol, és egy barátod/családtagod/párod is kipróbálja a játékot, akkor valszeg szeretnél vele nyomulni, ezért csinálsz egy új karaktert, és együtt fejlődsz vele. De közben ott van a magasabb szintű karaktered is, akit szeretnél fejleszteni, esetleg már egy guildben vagy, velük is akarsz játszani, ezért jó, ha van több karaktered.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák