Új hozzászólás Aktív témák
-
bali93
tag
Grat a fejlesztőknek. Tuti megveszem.
-
ceripapa
aktív tag
Üdv!
Én csak ajánlani tudom , tl2 után és D3-t nélkülözve, az első rész nagyon megfogott , főleg mikor kijöttek a DLC-, viszont a 2-ben minden benne van ami az elsőbe volt és nagyon sok fejlesztést hajtottak végre annak érdekében , hogy az ember ne járjon úgy mint az egyben. Főleg hogy egyből berakták a Cenario módot :].
Bug akad, akit ez zavar , ajánlom várjon pár hetet a megvétel után , mert a srácok keményen dolgoznak. :] -
saelin
veterán
Én azért megvárom a dlc-ket is hozzá.
"It is only with heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye."
-
Lomha 8V
addikt
Nem is hallottam még róla, de most tuti beszerzem mindkét részt.
-
Cathulhu
addikt
Nekem tetszett, foleg ennyi penzert, de par aprosaggal van bajom:
A palyak kicsit kevesek es egyhanguak. Utolso elotti palya hozott ujat, lett is rogton kicsi diablo 1-es erzesem tole, az tetszett, de sajnos csak 1 palya erejeig. 1 act meg nyugodtan elfert volna, fizetni is fizettem volna tobbet.
A cuccok/penz sulytalanok, egy ido utan semmi sem motivalt arra, hogy egyaltalan megnezzem milyen ruhakat szedtem fel inventoryba, vegul mar csak az epiceket szedettem fel igy is. Penzem annyi volt, hogy majd megfulladtam benne, az arus aruit egyszer sem neztem meg, rohogve tudtam haladni kulonosebb megeroltetes nelkul varazsloval normalon. Kar erte, pedig amugy remek crafting rendszer van.
Apropo, azt meg tudja valaki nekem mondani a kesz karakterrel hogyan tudom elolrol kezdeni nehezebb fokozaton? mert csak resume story van, ott viszont mar semmi sincs.Ashy Slashy, hatchet and saw, Takes your head and skins you raw, Ashy Slashy, heaven and hell, Cuts out your tongue so you can't yell
-
CocooN-z
őstag
Eskü csak azért próbálnám ki mert magyar
[ Szerkesztve ]
BRSZK 10.0 - 2025 !!!
-
ceripapa
aktív tag
A normál még light , még a hard is de ami utána jön az rémálom nekem mage-l XD.
Mikor jönnek a spec mobok 2 immune tulajdonság, 3 resist .Pénz majd elviszi az enchantok cseréje, a tárgyakat meg a runecraft :] hidd el sose fogsz beleunni a craftolásba .
ui: Később lvl 57-től tudsz scenario-ba menni ott lehet nehézséget állítani :].
-
X Factor
addikt
Apropo, azt meg tudja valaki nekem mondani a kesz karakterrel hogyan tudom elolrol kezdeni nehezebb fokozaton? mert csak resume story van, ott viszont mar semmi sincs.
Ha már lvl 60 vagy, akkor előtte főmenüben rákell nyomni a Change Character-re és ott tudod kiválasztani a Neverending Story-t.
ui: Később lvl 57-től tudsz scenario-ba menni ott lehet nehézséget állítani :].
Ingame is lehet bármikor nehézséget állítani. Esc --> Difficulty.
[ Szerkesztve ]
Make things work
-
Cathulhu
addikt
lvl 57 nagyon messze van
#8: sokra megyek a nehezsegallitassal, ha ures minden palya En ujrakezdenem, ugyanazzal a karaterrel. a'la diabloAshy Slashy, hatchet and saw, Takes your head and skins you raw, Ashy Slashy, heaven and hell, Cuts out your tongue so you can't yell
-
Vincent_
aktív tag
Kiváló magyar játék, nyomás a boltokba érte (vagy a Steam-re)!
Az egyet én is végigtoltam, ez sem fog most kimaradni!
Első hirdetésem: https://hardverapro.hu/apro/vadiuj_magyar_kiosztasu_dell_noti-billentyuzet_d62/hsz_1-200.html
-
ldave
félisten
Első részt megvettem, de annyira nem jött be, eddig végig se vittem. Ezt is megveszem majd, a támogatást megérdemlik a srácok mindenképp, az ára meg pont annyi, hogy ennyit gond nélkül rászánhatok.
A Slime draws near! Command?
-
X Factor
addikt
Ha végigviszed a játékot akkor elérhetővé vállik egy neverending story mode (new game+, mint a diablo normal,nightmare, hell, inferno-ja), ami lehetőséget ad még egy végigjátszásra, jóval nehezebb ellenfelek ellen.
Addig is ha szeretnéd Options-ben van egy respawn enemies opció, ha úgy jobban szeretsz játszani.
[ Szerkesztve ]
Make things work
-
[Prolixus]
addikt
Magyar fejlesztők által készített játékban nem jó a magyar fordítás? Wattafuck?
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
-
addikt
Én a GS áprilisi számával kaptam meg a VH1-et teljes játékként. Nem nagyon vagyok oda az ARPG stílusért, de tetszett a játék, jó harcrendszer, magával ragadó hangulat, főleg Lady Katarina szarkazmusa. Ennyi pénzért és ennyi fejlesztéssel tuti, hogy a 2. is nagyon jó vétel. Viszont ez a teszt... Legalább oda lehetne írni, hogy brutális spoilerek!
-
trufa12
addikt
1 csapat akik megérdemlik hogy az ember beszerezze a játékukat .
Az élet olyan mint a motor, ha nem megy akkor be kell rúgni..
-
ceripapa
aktív tag
válasz [Prolixus] #13 üzenetére
Mert elsődlegesen, most angol nyelvre fejlesztettek, és a magyar-t elhanyagolták ,de ez annyira nem nagy gáz ha angolul játszik az ember ,de akad pár elég necces cucc
-
katt777
félisten
Hát, már az első rész és ratyi volt, ez sem jobb. Én akkor hagytam abba, amikor az egyik pálya végén le kellett számolni valakivel (vagy beszélni?), ott is állt az illető, de nem tudtam kiválasztani, és még a szörnyek sem támadtak meg, ez éppen elég volt amellé, hogy ha visszamentem a faluba a zsákmánnyal, majd újra a rengetegbe, az összes megölt szörny ismét ugyanott volt. Ráadásul annyi, amennyi biztosan nem szaporodhatott el bármelyik pályán, mert az élelemforrásért már rég kinyírták volna egymást. Tehát az alkotók még az elemi logikának is híján vannak. Ezek után nyilván nem dobok ki egy fillért sem ilyen játékra, nem, hogy még a 3.-at is megvegyem. A hangulat persze jó lenne, de ez sem menti meg.
[ Szerkesztve ]
Funkcionális analfabéták kíméljenek!
-
-
ddekany
veterán
"A normál még light , még a hard is de ami utána jön az rémálom nekem mage-l XD."
Főleg egy single player játékban ezt a diablós ostobaság minek... Úgy értem, hogy kötelező dög unalmasnak lenni a normálnak, meg viszonylag a 2. fokozatnak is, és mire odaérnél a 3.-ba, addig már unod az egészet, meg nincs is már rá több időd. OK, tudom, az Action RPG játékosok nem szeretik ha bármi kihívás/veszély van (nem tudok ezzel azonosulni, de elfogadom, hogy ez van), de azért csak van aki szeretné, tehát mibe kerül betenni egy nehézség állítást? Fel nem fogom.
-
[Prolixus]
addikt
Vágom hogy angolra fejlesztették, de ha magyarok fejlesztenek egy játékot, akármilyen is a célnyelv, a saját anyanyelvükre talán képesek lennének értelmesen lefordítani nemde? Vagy angolul tudnak rendesen a magyar fejlesztők, de magyarul meg nem?
(félreértés ne essék, ettől a játék lehet fasza meg minden ,- a stílust rühellem, szóval uccse próbálom ki, csak a hazai vonatkozás miatt olvastam el a tesztet)
Mondjuk a helyesírási hibákat, meg a lefordítatlan szövegeket még rá lehet fogni az időhiányra, de ha megfogalmazásbeli gondok is vannak (Vannak??), az már tényleg eléggé...hát, szégyen, na.
[ Szerkesztve ]
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
-
VIC20
őstag
Ilyesfajta játékért nem adok ki pénzt.
-
Cathulhu
addikt
-
Vincent_
aktív tag
Ha egy PH-félisten így nyilatkozik egy BUG-ról, azért az eléggé elgondolkoztató...
Nekem a legális (!) verzióm frissítgetett ezt-azt néha, gondolom, pont az ilyeneket. De egy ilyen hiba miatt leírni egy komplett játékot nem kicsit ostobaság.
Első hirdetésem: https://hardverapro.hu/apro/vadiuj_magyar_kiosztasu_dell_noti-billentyuzet_d62/hsz_1-200.html
-
addikt
válasz [Prolixus] #21 üzenetére
Szerinted a fejlesztők pöcsölnek ilyen aprósággal, hogy fordítás? Nem hinném, kiadták valakinek.
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7
-
katt777
félisten
Ostobaság nem kidobni egy hibás játékot, és még fizetni is azért, hogy béta tesztelő legyél (és erőforrást biztosítani a gyártónak a saját gépeddel, aminek költségét szintén te állod). Ha mindenki ezt tenné, nem érné meg hibás játékot piacra dobni, ergo megint használható játékokat lehetne venni, mint mondjuk 20 éve.
Viszont legalább nem kérnek érte 19.999Ft-ot, ez is valami.morgyi: A Fantasy nem azonos azzal, hogy bármi lehetséges, és magasról tehetünk az elemi logikára, meg minden másra. Bár mondjuk H. Potter is elég szépen hozott, akkora az igénytelenek piaca. Megj.: Sajna nem ez az egyetlen ilyen játék, műfajtól függetlenül.
[ Szerkesztve ]
Funkcionális analfabéták kíméljenek!
-
Vincent_
aktív tag
Végigtoltam már nemkevés játékot, de PC-n bug-mentes, hibátlan játékot összehozni szerintem lehetetlen. Ha tényleg csak ennyi volt vele a bajod (egy bug), és emiatt leírsz egy játékot, úgy a véleményem továbbra is az előző... Ráadásul úgy, hogy ez köztudottan nem egy A-s játék (tehát alfa-béta-gamma tesztelőkre sem jutott nyilván annyi zsé), ráadásul magyar fejlesztés.
De persze, szidjuk a játékot, meg úgy mindent, mert az a menő.
Halkan kérdezném, hogy ugye hivatalos játékkal nyomtad?
Első hirdetésem: https://hardverapro.hu/apro/vadiuj_magyar_kiosztasu_dell_noti-billentyuzet_d62/hsz_1-200.html
-
katt777
félisten
válasz #32839680 #31 üzenetére
Nem én minősítek, hanem az igények, de hagyjuk, ez itt nagyon off.
Felhő: Naná, hogy leírok egy játékot, ha nem lehet vele játszani. Nem érdekel senkinek semmiféle kifogása azt illetően, miért nem tud megcsinálni valamit (végezzen olyan munkát, amihez ért), főleg, ha még pénzt is kér érte. Ha én nem végzem rendesen a munkámat, kirúgnak.
Véleményedet HP-t illetően osztom.Funkcionális analfabéták kíméljenek!
-
-
katt777
félisten
Nem ezzel volt problémám, hanem, hogy hibás volt a játék. Nem várok patch-re, max. visszaviszem/eladom. Ha veszel egy kocsit, amelynek gyárilag két darabban van a motorja, visszaadod, és veszel másikat, vagy vársz pár hónapot, amíg adnak hozzá egész motort? (Rajtam ne keressen egy fillért sem, aki nem végez rendes munkát, és főleg ne velem végeztesse el, mint béta-tesztelővel.)
Azért én rengeteg játékra emléxem, amelyek bármiféle patch nélkül is (végig)játszhatóak voltak.[ Szerkesztve ]
Funkcionális analfabéták kíméljenek!
-
nagyúr
ki lehet kapcsolni a játékban, hogy a szörnyek újratermelődjenek. az ökoszisztémás elemzés meg vicces volt, de ha erre a fajta realitásra utazol, akkor nem feltétlen jó ötlet videojátékokkal játszani
szerintem az első rész nagyon jó volt, és mire én játszottam vele, addigra komoly hiba nemigen volt benne. persze nem helyes, hogy launch idején hemzseg a hibáktól, de legalább a készítők vették a fáradságot, hogy kigyomlálják őket.
az érem másik oldala, hogy arra is fordítottak energiát, hogy rakjanak bele kontrolleres irányítást, pedig az sem lehetett kevés meló.én akkor is támogatnám őket, ha nem lennének hazánkfiai, így meg pláne.
[ Szerkesztve ]
"... and with your wicked wishes we will rise again"
-
trufa12
addikt
Nah de pont erről van itt is meg másik topikba is szó (watch dogs) hogy nem az lenne a mérvadó hogy arra fordítsanak időt hogy ki gyomlálják őket hanem arra kellene hogy amikor készítik ne legyen már benne sok hiba...
Az élet olyan mint a motor, ha nem megy akkor be kell rúgni..
-
X Factor
addikt
ha visszamentem a faluba a zsákmánnyal, majd újra a rengetegbe, az összes megölt szörny ismét ugyanott volt. Ráadásul annyi, amennyi biztosan nem szaporodhatott el bármelyik pályán, mert az élelemforrásért már rég kinyírták volna egymást. Tehát az alkotók még az elemi logikának is híján vannak.
Options-be utólag bekerült kérésre egy respawn enemies opció. Nem lehet, hogy ez volt bekapcsolva?
Make things work
-
nagyúr
igen, ez lenne az ideális, de miután a komolyabb játékok nagy része évek óta iszonyú hibamennyiséggel jön ki (aminek csak egy része bénázás, más része a millióféle PC-s konfiguráció következménye), ez valószínűleg nem megvalósítható (sanszos, hogy főleg gazdasági okok miatt). várj 3-4 hónapot a játékkal megjelenés után, az a legtöbb problémát megoldja.
"... and with your wicked wishes we will rise again"
-
addikt
Ezt lényegében a vásárlók generálták (minél előbb, minél több játék), tehát a mai versenyszférában csak úgy maradsz talpon, ha pumpálod kifelé a terméket relatíve életképes állapotban, aztán majd ki lesz javítva. Ez nem csak a játékoknál van így, hanem minden téren.
Arany igazság, amit gbors is írt, hogy várni kell pár hónapot és utána megvenni. Nem csak, hogy hibamentesebb, de még általában olcsóbb is lesz a játék. Bár, aki erre még nem jött rá, nem sok játékot vásárolhatott életében.
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7
-
válasz Dark Archon #42 üzenetére
Teljesen igazad van, csak éppen az a gond, hogy manapság mindenki úgy gondolja, hogy neki minden azonnal jár, mindennek tökéletesen kell működnie, és persze még ingyenesnek is kell lennie, mert természetesen körülötte forog a világ. A türelem már alig-alig pislákol a mai társadalomban, éppen ezért nem opció "várni", ezért is burjánzik a warez, mert ugye mindenki sír, hogy a "rohadtkiadókmármegintmilyendrágánadnakmindent", és nem képesek várni fél-egy évet, hogy jelentősenb essen a játék ára.
***
-
ddekany
veterán
"nem képesek várni fél-egy évet, hogy jelentősenb essen a játék ára"
Az is egy beteg mechanizmus amúgy, hogy annyi idő alatt leesik. Mitől lett ennyivel értéktelenebb ilyen hamar? Legalább már jobban kigyomlálták belőle a bugokat... De csak a kezdeti hírverés számít, vagy mi. Arra is még kíváncsi lennék, hogy a játékot készítő stúdió és csapat mit lát abból a bevételből, ami fél-egy évvel a kiadás után termelődik VS abból ami az első pár hónapban.
-
nagyúr
ez egy igen érdekes játszma - írok pár gondolatot, aztán ha nagyon off, akkor az illetékesek kitörlik
az első dolog, amit érdemes tudni, hogy az AAA játékok a bevételük egy jelentős részét az első 4-8 hétben generálják - ebben az időszakban elsősorban azok veszik a játékot, akik célzottan ezt a játékot szeretnék, azaz vagy eleve vártak rá, vagy a megjelenés utáni review-k / videok elbűvölték őket. ez látszik is az árazáson.
a második fontos dolog az online terjesztés hatása. míg egy boltban megvett DVD netto árának a kiadóhoz kb. 50%-a jut el (cca. 10% a gyártás és 40% a terjesztés), ez az arány online terjesztés esetén kb. 80%. azaz ha egy boltban 50 EUR árú játékot a steamen 32 EUR áron adnák, akkor lenne a kiadónak ugyanannyi bevétele, az 50 EUR áron pedig kb. 12 EUR-ral több marad meg.
a harmadik dolog, amit már lát mindenki, hogy az online terjesztésen "megtakarított" 12 EUR-ból a nagy kiadók jellemzően semmit nem osztanak meg a vásárlókkal a játék megjelenésekor. ennek oka az, hogy akik igazán akarják a játékot, azok kevésbé érzékenyek az árra - ráadásul a bevétel egészen addig nagyobb az 50 EUR ár esetén, amíg a vásárlók száma nem nő meg 50%-kal a 32 EUR ár hatására, és ez egy erős marketingkampány esetén biztosra vehető.
amint azonban az első 4-8 hét letelt, akkor a játék már nem a "saját vevőire" utazik, hanem versenyez a piacon. egy darabig még maradhat az 50 EUR, de rövidesen újra kell számolni a profitmaximalizálós árat (ugye az ár csökkenésével egy darabig nő az eladott példányszám), ami drasztikusan alacsonyabb lesz. a 30 EUR körüli ár a következő lépcső (itt behúzzák azt a réteget, akinek kell a játék, de az 50 EUR-t drágállja érte), aztán menthetetlenül beindul a verseny a vevők pénzéért. szemben állnak ugye az indie játékok, amik 15-20 EUR-ról (vagy kevesebbről) indulnak, a GOG, a mindenféle bundle-ök, és a szezonális akciók. a "ránézek-megtetszik-megveszem" kategóriában a játék csak egy újabb hatalmas vágás után lesz életképes (10-15 EUR-ra tippelem). és máris ott tartunk, hogy az eredeti árnak a negyedéért lehet megvenni a játékot - a megjelenés után 6-9 hónappal. durva.
"... and with your wicked wishes we will rise again"
-
mentoloshypo
senior tag
Szerintem a 9 ponttal igencsak túlértékeltétek.
A fejlődési rendszere rettentően túlbonyolított, mi a francnak?
Legyen lehetőséged mindenre, alakítsd a karakteredet kényed kedved szerint de azért van egy határ. -
ceripapa
aktív tag
válasz mentoloshypo #47 üzenetére
Hát sztem nem bonyolult, max egy kis matek .
-
ddekany
veterán
Ezekről az jut eszembe, csak gondolat kísérletként, hogy mi történne, ha valami csoda folytán nem létezne ez a média felhajtás, főleg release környékén. Mit tudom én, törvényben betiltom. Egyszerűen az utolsó "egyenlő esélyek" fázisban indulna minden. Most erre emberek 99%-a rávágja, hogy leesne a fogyasztás, soha a többé nem készülne AAA-s játék (ami nem biztos hogy baj...), világégés, stb. De hát valójában az emberek összes szabadideje fix, és ha vki olyan, hogy abban játszani akar, akkor úgy is vesz vmit, ha előtte nem döngölték pörgőzenés videókban pöttöm érzelemvezérelt agyába, hogy a kismillió játék közül melyiket is akarja. Valahova elkölti azt a pénzt, ami szabadidőre van, nem fog talán a sarokban maga elé nézve unatkozni, mert nem adtak neki ötletet. Hogy akkor is kisebb a bevétel, mert nem lehet annyit elkérni... De gondolom nem két fillér a reklámgépezet, miután belekergették magukat a cégek abban, hogy az egyik fő helyszín, ahol megküzdenek (hogy aránylik a fejlesztési költséghez?). Nyilván aki erős reklámban (tőke és kapcsolatok, gondolom...), annak veszteség ha nincs ilyen, de másnak az meg nyereség. Meg aztán, ha nem az épp kijött játékok felhajtásának árnyékában élnének a "régi" játékok, akkor talán az optimális ár is feljebb helyezkedne el.
-
nuke7
veterán
egy próbát lehet, hogy megér
https://youtube.com/user/nuke7
-
nagyúr
az AAA kategóriában a reklám most már utility szinten van, nem versenyelőny, hanem a hiánya versenyhátrány. ebből az is következik (szerintem), hogy reklám nélkül a játékok eladási arányai nagyságrendileg nem változnának, azok vesztenének valamennyit, ahol a reklámra aránytalanul többet költenek a többieknél - azaz még jobban járnának a bejáratott IP-k.
a teljes torta amúgy szerintem is csökkenne reklám nélkül - eladott darabszámban talán kevésbé, árbevételben viszont valószínűleg komolyan. ugyanis ha nem tudod elhitetni az emberekkel, hogy megjelenés napján szükségük van a játékra, akkor az 50 EUR-os vásárlók száma drámaian lecsökkenne.
a termék előállítása és a reklám egy komoly költségvetésű játék esetén akár 1:1 is lehet. talán még több is a marketing irányába. sad, but true...
"... and with your wicked wishes we will rise again"
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen