Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Khelben

    nagyúr

    válasz Raysen623 #50 üzenetére

    A wowot a megjelenése óta temetik, aztán valahogy mégis itt van és még mindig a legnagyobb :)

  • Stauffenberg

    nagyúr

    válasz Raysen623 #50 üzenetére

    Tök jó, hogy leugatsz, aztán szinte szóról-szóra leírod ugyan azt mint én. Azon meg kár vitatkozni, hogy kinek milyen játékok jönnek be, mert mindenkinek más az ízlése. Ha visszaolvasnál, akkor látnád, hogy a WoW-ról alkotott véleményünk is egyezik, én is játszottam vele egy időben, de meguntam a monoton droid grindelést benne. Mondjuk az SWTOR-ban is főleg ezt untam... de kérlek, legyél olyan szíves és ugass le amiatt újból, mert nem egyezik az ízlésünk.

    A WoW sikeréről és a havidíjas modell haláláról szóló részhez meg kérlek írd oda a szerzőt, mert tőlem plagizáltad! ;) Puszi!

    (#52) Khelben: Azért tegyük hozzá, hogy a WoW-ot én nem temettem. Pont azt fejtettem ki, hogy az akkori piaci környezetben képes volt elérni azt a kritikus tömeget ami önfenntartóvá tette a játékot üzleti szempontból, csak arra kell ügyelnie a Blizzardnak, hogy meglegyen a létszám vagy ne csökkenjen túl drasztikusan, így még biztosan benne van még jó pár év. Valószínűleg így is bőven kifutotta az eredetileg tervezett szolgálati idejét, így ez abszolút sikernek könyvelhető el.

    Ma ez már megismételhetetlen, elavult lett a havidíjas modell. Az összes WoW utáni próbálkozás csak pár évet futott mielőtt becsődölt volna és vagy lehúzták a rolót vagy átváltottak free-to-play modellre, néhány kiadónak az utóbbi hozta meg a nagy áttörést, a D&D Online több pénzt hozott így, mint havidíjasként.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák