Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Ariadne

    őstag

    válasz thaler2 #28 üzenetére

    Előszöris jó lenne ellenőrizni, hogy ők nem javítani akarják-e. Ugyanis ha a vásárlástól 3 napon túl jelenti be az ember a hibát, és cserét kér, joguk van azt mondani, hogy nem cserélünk, mert sokba kerülne nekünk, ezért javítjuk. És javításnál még szvsz elmehet a 2 helyett 3 hét, nálam mondjuk egy hónaptól lesz olyan nagyon ejnye a dolog.

    Ha viszont 3 munkanapon belül bevittétek (az adott üzlet nyitva tartási idejét is beleszámítva), akkor tényleg cserélnie kell és nem javíthat! És ezt illett volna már megejtenie. Ahogy feljebb is írtam, asztalracsapás, pénz visszakövetelése az üzletben, ahol vásároltad, beírás a vásárlók könyvébe, békéltető testület, kb. ezek a lehetőségek. Ha tovább kell menni, arról is tudok írni, de remélhetőleg nem lesz rá szükség. :)

    "In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)

Új hozzászólás Aktív témák