Új hozzászólás Aktív témák
-
WonderCSabo
félisten
Firefox 4-el megy, 3 napja néztem. Csak lassú, és nincs AA, bár az utóbbiról tudom, h. ki lesz javítva.
Majd meglesem a Chrome dev sebességét, és pingelem az Fx fejlesztőket.
[ Szerkesztve ]
-
WonderCSabo
félisten
válasz WonderCSabo #8 üzenetére
Kipróbáltam, kb. ugyanannyira szaggat a test alsóbb komplexebb rétegein mind a kettő.
-
WonderCSabo
félisten
Egy magot használ, a Google Chrome sincs, ahogy a piacon egyetlen böngésző sincs felkészítve a többmag kihasználására.
Természetsen ha több processz van, akkor egyik futhat az egyik magon, másik a másikon, de egy process-t nem dolgozhat 2 mag. Jelen esetben a GPU process a lényeg, ez egy db magon megy, és természetesen a GPUn is.Mellesleg nézd inkább a Windows Taskmanagerét, a Chromeé sajnos nem az igazi.
[ Szerkesztve ]
-
WonderCSabo
félisten
Felőlem ne hidd el, h. Direct3D-vel megy a kirajzolás jelenleg Windowson a legújabb Firefox-al és Chrome-al, de ettől még ez így van. Lehet, h. rosszul fejeztem ki magamat.
Mellesleg nem a kisujjamból szoptam ez az infót - személyesen a Firefox fejlesztő mondta ezt nekem, aki megírta az Fx ANGLE támogatását...
[ Szerkesztve ]
-
WonderCSabo
félisten
A Google és a Mozilla szeretné, h. amikor szállítják a WebGL támogatást stabil böngészőikben, akkor mindegyik VGAn elfogadható sebességgel fusson. Jelenleg még mindig nem lehet tudni, h. az Nvidia, pláne az Intel mikor hozza ki a drivereit. Simán lehet fél év, akár 1 is. Ezek a böngészők addigra már elvileg rég megjelennek. És az Intel és Nvidia azért többségben van a piacon...
Látom, Téged nem lehet egyszerűen meggyőzni... Last try.
-
WonderCSabo
félisten
Nyilván gyorsabb a natív támogatás, de ahol nincs driver, ott sokkal gyorsabb az ANGLE. Az okokat ne firtassuk, de ANGLEt használnak, ez tény.
Mellesleg nálam Nvidián azért elég gyors Chrome-al, csak akkor időnként bedöcög, ha pörgetem a komplexebb layereket ezerrel. Kizártnak tartom, h. a proci ilyen sebességet elérne. Sajnos Firefox-al jóval szarabb, talán még nincsi alapértelmezetten bekapcsolva az ANGLE.
[ Szerkesztve ]
-
WonderCSabo
félisten
Én 10 dev Chrome-al néztem, és Fx4 tegnapi builddel 8800GTn.
mellesleg Firefox-ban ki és be tudom kapcsolni az ANGLEt (ez most a HD4330)
ANGLE be:
WebGL Renderer: TransGaming Inc. -- ANGLE -- OpenGL ES 2.0 (git-devel Dec 18 2010 03:45:44)
ANGLE ki:
WebGL Renderer: ATI Technologies Inc. -- ATI Mobility Radeon HD 4300 Series -- 3.3.10317 Compatibility Profile Context
Oks, kipróbáltam:
HD 4330:
GL: szupergyors
ANGLE: időnként beszaggat8800GT
GL: iszonyat lassú, szinte kifagy a böngi
ANGLE: időnként beszaggatSzóval ahogy írtam, ott van értelme az ANGLE, ahol nincs még megfelelő driver.
[ Szerkesztve ]
-
WonderCSabo
félisten
Sajnos hibáztam a tesztelésnél, az ANGLE mindkét kártyán lassú. Kiderült, h. ez egy Fx4 bug, szóval egyelőre nem lettünk okosabbak.
Az ANGLEnek az Fx4-en van egy nagy előnye még:
On Windows, D3D is used for compositing, hence once comment 2 (using ANGLE allows us to bypass a really expensive readback when using a D3D9/D3D10 layer manager) is implemented, there's inherent benefit in using ANGLE for WebGL as that interoperates better with it
[ Szerkesztve ]
-
WonderCSabo
félisten
Új hozzászólás Aktív témák
- 1.250.000 FT helyett 940.000 FT !! MacBook Pro 16" M3 Pro 12CPU / 18GPU / 18GB / 512 SSD
- RTX 2080TI ROG STRIX GAMER PC
- AKCIÓ !! M3 Chip - MacBook Pro 14" 8C CPU / 10C GPU / 8 GB/ 1 TB / Bontatlan / Magyar
- Tidradio td-h3 akkumulátor
- HP ZBook Studio x360:i7 9850H,32GB,512GB,P2000,15.6" UHD 3840x2160 TOUCH 600nit 100%AdobeRGB,HP gari