Új hozzászólás Aktív témák
-
floatr
veterán
válasz WonderCSabo #6 üzenetére
Gördülékeny, de megeszi a p8400 egyik magjának 30%át
Itt jön el az a pont, amikor majd néhányan kezdik megérteni a V8 teszt értékét. Itt kicsit többet kell számolgatni, összetettebb kódot kell fordítani, és sok js motor itt elvérzik, mert a SS-re gyúrtak a legtöbben.
[ Szerkesztve ]
-
WonderCSabo
félisten
válasz WonderCSabo #8 üzenetére
Kipróbáltam, kb. ugyanannyira szaggat a test alsóbb komplexebb rétegein mind a kettő.
-
Fecow
aktív tag
válasz WonderCSabo #9 üzenetére
Milyen videó kártyával? Nekem intel x3100-zal döcög, viszont ati 4770-el, meg se rezzen.
szerk:
Igen chrome beta 8 mind2 gépen, simán le-fel tologaton a nézeteket, oda-vissza pörgetem a modellt asztali gépen meg sem látni, hogy webes a felület. Notebookon akad, de hát ott a videókártya sem acélos.[ Szerkesztve ]
Nyergeld meg a nagyot
-
floatr
veterán
válasz WonderCSabo #11 üzenetére
HD3470 és minden esetben simán pörög
-
floatr
veterán
válasz WonderCSabo #14 üzenetére
Ubuntu 10.10 dev chromiummal
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz WonderCSabo #11 üzenetére
Egyelőre csak az AMD-nek van hivatalos OpenGL ES 2.0-t támogató meghajtója. Ennek megfelelően hardveres gyorsításra WHQL driverrel csak a Radeonok képesek. Minden más terméken a CPU számol. Ezért olyan lassú.
(#23) vamzi: Az AA az problémába ütközik az OpenGL ES 2.0 specifikációi miatt. A mai kártyák a DX szabványban javasolt megoldást használják, ami nem jó ide. Megoldható a probléma, de időbe telik, addig az MLAA-t érdemes használni, ami nálam működik, de az csak HD 5000 és 6000 esetén van.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Fecow
aktív tag
válasz WonderCSabo #31 üzenetére
Miért nem? Mit számítanak processzek abból a szempontból, hogy 1 vagy 2 magot használ, mikor látszik, hogy 2-t, mit számít a processz, abból a szempontból, hogy nem emeli meg a cpu a frekvenciát, ha egyszer akad. Értem én, hogy ez teljes processzorterhelést mutat, de ha egy magot használna csak látszódni kéne az összterhelésen is, nem? De parancsolj, bár nem tudom miért relevánsabb egy pillanatnyi érték, mint egy hosszabb időintervallumon mért időskálás ábrázolás. A kép úgy készült, hogy megfogtam egyik oldalt majd megpörgettem (már amennyire az akadozás miatt lehetett), majd nyomtam egy print screent, és mint látszik 11%-os értéket sikerült elcsípjek, de a maximum amit kiírt az sem volt 46-nál több.
Nyergeld meg a nagyot
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz WonderCSabo #29 üzenetére
Semmi köze a DX-hez ennek. A WebGL szabvány az OpenGL ES 2.0-ra épül. [link] OpenGL ES 2.0-t támogató driver kell hozzá. Ellenkező esetben a platform szoftveres módban fut.
(#27) Fecow: Erre képes a WebGL az automatikusan kiválasztott szoftveres módban. Azért az mindenképpen fontos szempont, hogy az OpenGL ES 2.0-t nem PC-re tervezték. A szabványt főleg az ultramobil termékekbe szánt grafikus magok támogatják. Nyilván ezek sokban nem különböznek a PC-s GPU-któl, így a támogatás ott is megoldható, de egy processzornál más a helyzet. A sebességért a minőség is fel van áldozva.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz WonderCSabo #38 üzenetére
A fő gond, hogy nincs semmilyen OpenGL-es hívás. OpenGL ES 2.0-ra épül az API. Azért nincs gond a Radeonokon, mert ott van hardveres gyorsítás. Majd a GeForce-okon is lesz valamikor a következő év elején. Ezt az NV mondta nekem, hogy még nem áll készen a driver, de jól működik, így a terveknek megfelelően hamarosan bemutatják.
A rendezvényen meg is lehetett nézni, hogy mit megy a Quake 2 az új Firefox és a Chrome alatt.
Azt nem tudom, hogy a Chromonium hogyan oldja meg, mert sosem használtam, de hivatalosan OpenGL ES 2.0 támogatás kell hozzá a driverben. A Chrome és a Firefox így fog működni (illetve az elérhető béta programok így működnek).[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz WonderCSabo #40 üzenetére
Ha ez így menne, akkor mindenhol ugyanaz lenne hardveres gyorsítás. Ehhez képest csak a Radeonokon száguld a WebGL. Ez attól van, hogy eddig csak az AMD építette be a driverbe a natív OpenGL ES 2.0 támogatást. De mint mondtam, az NV is megjegyezte a rendezvényén, hogy nem kell pánikba esni, mert jön a WebGL driverük, és meg is mutatták, hogy megy a WebGL-es Quake 2 a fejlesztett driverrel.
Egyébként nem értem, hogy a böngésző fejlesztője miért választana egy köztes megoldást a WebGL-re, amikor az AMD és az NV natívan tervezi támogatni az OpenGL ES 2.0-t. Az persze elképzelhető, hogy azoknak jó a köztes megoldás, akik nem fogják natívan támogatni az OpenGL ES 2.0-t. Mondjuk az a gyártó hülye, vagy csak stratégiailag nem érdeke, hogy a GPU fő láncszemmé váljon az internetes böngészésben.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz WonderCSabo #42 üzenetére
Már írtam, hogy az NV-nél személyesen voltam az előző héten, és ott beszéltem Lars Weinanddal, aki mondta, hogy nagyon hamar kész lesz az OpenGL ES 2.0-t támogató meghajtójuk. Ezzel futtatták a WebGL-es Quake 2-őt, ami nagyon szépen ment Chorme és FF alatt. Itthon szintén tudom ezt futtatni a Radeonon, natív gyorsítással. Minden szempontból száguldanak a WebGL-es alkalmazások.
Ahol elérhető lesz ott natív támogatás lesz, mert ez a leggyorsabb. A köztes fordítgatós megoldás jó dolog, ha nincs támogatás, de baromira lassú. Ezt fentebb te is részletezted, hogy akadozik néhol. Nálam egyáltalán nem akad sehol sem. Ez a különbség ha valami natívan van támogatva.
Az Intel szerintem nem fogja a WebGL-t erőltetni. Ezt hiába is várjuk tőlük. Azt el s mondták, hogy az OpenCL és a WebGL esetében egyelőre csak puhatolóznak, és csak akkor kezdik el a támogatást, ha tényleg terjedni fog.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz WonderCSabo #44 üzenetére
Én Chromemal nézem. 9-es béta verzió. Egy döccenés sincs. A 10.12-es Catalyst van fent, de ment a korábbi 10.9-sel is. Ha jól emlékszem a 10.8-től van natív WebGL támogatás, de erre nem esküszöm meg. Most úgy is vissza kell tennem a 10.4-et pár OpenGL állományért. Azon is megnézem.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz WonderCSabo #46 üzenetére
Megnéztem a 10.4-es meghajtóval. Ott néha akad, érezhető, hogy nem folyamatos. Az ANGLE-t nem babráltam.
(#47) proof88: Eddig is PC-n fejlesztettek a mobilokra a devkitek segítségével. Ezen a WebGL és a natív OpenGL ES 2.0 támogatás nem változtat.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz WonderCSabo #49 üzenetére
Natív támogatás kell, anélkül nem lesz tökéletes az eredmény, azt a 10.4-es meghajtón is látni, ami még nem támogatja az OpenGL ES 2.0-t. Csodát nem lehet tenni a hívások fordításával.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.