Új hozzászólás Aktív témák
-
CPT.Pirk
Jómunkásember
A másik, hogy a teljes erővel kapcsolódni próbáló készülék zavarhatja a legénység és a központ közötti kommunikációt. Minél több utas hagyja figyelmen kívül a cabin crew kérését, annál nagyobb lesz az interferencia a vonalban, ami miatt elméletileg előfordulhat, hogy valamilyen fontos információt félreérthetnek, vagy elmulaszthatnak.
Érdekes. A légi forgalomban MHz-es tartomány alsó részén működnek a rádiók, a telefonok meg a GHz-es tartományban. Nem zárom ki, hogy az interferencia lehetséges, de valamilyen tanulmányt megnéznék a témában.
Nincs más - csak egy szál gitár - szidom a rendszert - forradalmár. - Én vagyok egyedül 88 telén. (Auróra)
-
CPT.Pirk
Jómunkásember
válasz andras1024 #3 üzenetére
Hmm, érdekes. Viszont ez egy kb. védhetetlen helyzet, műholdaktól kezdve a gps adásán át bármivel előfordulhat.
Kaiku: alucső alatt a géptestre gondolsz? Mert akkor a zavarforrás és az elektronika egyazon térben van. Ott az érzékeny elektronikát kell védeni helyileg.
poolcafe: Nem. Két módon lehet egy mobilt zavarni.
Az egyik nem a telefon adását blokkolja, hanem egy kamu bázisállomást hoz létre, amire felcsatlakoznak a telefonok, csak aztán hívást nem fognak tudni indítani vagy fogadni onnan.
A másik meg valamilyen söprő jel generátor megfelelő erősítővel, ami a teljes sávtartományban zavarást hoz létre. Ez utóbbi elég nagy teljesítményt igényel a megfelelő hatáshoz, amivel megint ott vagy, hogy egy (nem is kicsi) zavarforrást raktál a gép közepére.Szóval nem, egyáltalán nem járható út a blokkolás egy repülőn.
Nincs más - csak egy szál gitár - szidom a rendszert - forradalmár. - Én vagyok egyedül 88 telén. (Auróra)
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen processzort vegyek?
- MIUI / HyperOS topik
- Otthonfelújítási program (2024.)
- Tudományos Pandémia Klub
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Futás, futópályák
- Gaming notebook topik
- Politikai mémek
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- További aktív témák...