Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nem hiszem. Nem erről árulkodik a bájtszintű elérésre tervezett API. Itt a Sony ezt nem extrának szánja, hanem alapfelszereltségnek, hogy konkrétan lehessen tervezni játékot erre a sebességre. Az egy dolog, hogy régen más volt, de régen a memóriavezérlő csak blokkszintű elérést támogatott, míg a PS5-nél már támogat bájtszintűt is. Ezzel azért átértékelődik a lehetőségek határa.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Mivel a PS4 megmarad a PS5 mellett, illetve amit írsz PS4-re az fut PS5-ön, így felmehetnek az árral.
(#22) Televan: Ami csak emiatt problémás, ott egyszerű a dolog. Maga az API eleve a folyamatos menedzsmentre épül, amit a hardver ad. PS4-nél írsz ennek a helyére egy szoftveres menedzsmentet, ami szükség esetén bevág egy Loadingot. De azokat a játékokat, amiket PS5-re terveznek nem valószínű, hogy lehet PS4-re portolni, maximum felhőből leviszik ár. Erre vonatkozóan pont most ment a pacsi a Microsofttal.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
DithenS
senior tag
Igen, csak hogy egy 100 milliós megrendelésről beszélünk, ha a Samsung minimális nyereséget generál darabonként, akkor is megéri nekik. Magyarul olcsóbban adja majd a Sony-nak, mint ha te vennéd meg. Readásul ha felfutatja a gyártást, azzal a Samsung is csak nyer, hisz olcsóbbá válik a gyártás.
Új hozzászólás Aktív témák
- Creative Hybrid Pro Classic (Egyszer kipróbált, garanciális)
- iPhone 15 Pro 128gb Natúr Titanium, bontatlan, független
- ÚJ Apple Watch Ultra 2 GPS + Cellular 49mm - titántok, alpesi szíj
- 8/16GB memoriák
- APPLE MacBook Air 2020 13" Retina - M1 / 8GB / 256 GB SSD / MAGYAR / 96% akku, 81 ciklus / Garancia