Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • janeszgol

    félisten

    válasz Bog #143 üzenetére

    Nem fogja megérteni, sajnos a butábbak közé tartozik itt. De nektek tök jó dolgotok van, mindenki csak nektek fizet (SmartClinic, Apple, Samsung, Huawei stb). Nem is MO, hanem a világ közepe ti vagytok.
    Lehet még az űrből is benneteket látnánk.

    2024: nem lesz kegyelem a HMD-féle hulladékgyáraknak.

  • Fall-N

    veterán

    válasz Bog #143 üzenetére

    Nem kell foglalkozni velük. Pár ember szerint mindenki fizeti az oldalt. A Huawei a Samsung az összes nagyker stb. Csak kár, hogy ti anyagilag ezt nem érzékelitek. :D

    Egyébként ha így is lenne sem lenne közük hozzá. Főleg hogy az oldal korrekt és nem részrehajlóak a tesztek.

    [ Szerkesztve ]

  • juuzer

    addikt

    válasz Bog #143 üzenetére

    "Hé Bog, kéne nekünk egy kis promo, mert esnek vissza a szerelésből jövő bevételek, légyszi írjatok már egy cikket, amiben mi vagyunk a lényeg és buzdítsátok az embereket arra, hogy törjék össze az ájfonjaikat és hozzák már el hozzánk, hogy mi javítsuk meg őket." :DDD

    Egyébként szerintem se lettek promózva és ja, mindent leírtál, amire én is gondoltam. :)

    [ Szerkesztve ]

    Vamos a la playa.

  • norbi93

    senior tag

    válasz Bog #165 üzenetére

    Igazad van, bizonyos "kopó-fogyó" alkatrészek vannak raktáron, mint az akkumlátor, de kijelző és egyéb komponensek biztosan nem elérhetőek tudtommal.

    #164ollie
    #163jeni
    Tudom, ismerem a menetét a dolognak, egyszer megtörtént velem egy kis szervizben, hogy kijelzőcserekor megszaladta hőlégfúvő a ragasztó leválasztásakor, és ráolvadt a kijelző az alaplapra :D Nem értem azóta sem, hogy hogy sikerült összehozniuj, de végül hosszas huzavona után kicserélték az egész telefont. Pont ez az, amire nem vágytam a portcsere alkalmával, így saját döntésre kihagytam. Mindenesetre a tapasztalatom úgy gondolom hasznos lehet mások számára.

    [ Szerkesztve ]

  • asdf_

    veterán

    válasz Bog #143 üzenetére

    ...tehát egy tök normális világban a cikk szerzőjének az a dolga, hogy keres egy illetékest, aki benne is van ebben az egészben. Mi a Smart Clinic-et ismerjük régről, tehát írtam nekik egy emailt, tök alaposan és korrekten válaszoltak, ezért őket szólaltattuk meg szakértőként.

    Ezzel csak az a gond, hogy a cikk szerzőjének az is a dolga, hogy nem Apple oldal felől is megviágítsa a dolgot, ez teljesen elmaradt. Ha arról akarsz cikket írni, hogy mi hogyan megy az országban, akkor nem (nem csak) az Orbán Vikttortt kérdezed meg. A másik fele meg, hogy egy Apple-el szerződött céget nem a legigazibb megkérdezni, mert vagy az Apple mesét tolja, vagy a sajátját, amiben anyagilag érdekelt, de legfőképp: olyan szerződése van az Apple-el, hogy pont azt nem mondhatja el, amiből kiderül, hogy ez az egész IRP lényegében egy PR stunt.
    Szóval a szándék lehet, hogy jó volt, de sajnos az írás többet ártott, mint használt, mert csak a parasztvakítás jött belőle, hogy a jóságos Apple jól megvéd mindenkit, milyen jö lesz nektek, kommentekben még csak itt tartok, de gondolom már megvan, mekkora darázsfészekbe sikerült nyúlnod, meg hogy erősen followupért kiált a dolog, mert mocskosul nem úgy van ez, mint ahogy az Apple ezt tálalni próbálja.

  • asdf_

    veterán

    válasz Bog #263 üzenetére

    Másrészről viszont az IPR program mégiscsak azt eredményezte, hogy legalább a szerződött partnerek vehetnek gyári alkatrészt,

    Az a gond, hogy ez így nem igaz. Bizonyos alkatrészek szűk körét. Ami ahhoz jó, hogy parádézni lehessen a programmal, de ahhoz, hogy egy alkatrész szinten javító szerviz bármit is kezdjen vele, ahhoz nem (eleve az ilyen szintű javítást -ami ne feledjük, ez volt a szó eredeti értelme, hogy valaki valamit ténylegesen megjavít, nem pedig egy alkatrészhalmazt tartalmazó modult kicserél- nem is teszi lehetőve a program, olyanról nem is beszélve, hogy pl. ha megdöglesz, akkor sem tudsz onnan szerezni legálban egy kapcsolási rajzot, pedig biztos sokan emlékszünk rá, régen ezt még egyenesen adták a készülékekhez, gyárilag, a végfelhasználónak, kérés nélkül).
    Az itt egy gond nekem, hogy amit tudunk az IRP-ről, azt főleg amerikai forrásból, nem tudjuk az amerikai és az európai IRP közt mi a különbség (pl. azt az adatátadást, amit ott kérnek, nálunk a GDPR miatt kb. elképzelhetetlennek tartom).

    És amúgy pedig neked speciel ezúton is szeretném megköszönni a kulturált véleményalkotás módját.

    Oh, wait for it, anyáztam én itt rendesen :D (vagy szarkaszmus volt? :D )

Új hozzászólás Aktív témák