- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Az USA nem akarja visszafogni Kína növekedését
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- DIGI internet
- Windows 11
- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
- Milyen routert?
- Debian GNU/Linux
- Windows 10
Új hozzászólás Aktív témák
-
zoli62
addikt
"Ugyanakkor az egy T márka bevezetése nem érinti a nagyvállalati ügyfélkört, akik számára a Telekom csoport tagvállalata, a T-Systems Magyarország továbbra is T-Systems márkanév alatt nyújt teljes körű távközlési és IT infrastruktúra-, alkalmazásfejlesztési, illetve rendszerintegrációs szolgáltatásokat." Azaz marad minden a régiben, azaz a keresztfinanszírozás: gagyi lakossági, színvonalas nagyvállalati ügyfélkiszolgálás. Ezen kívül a volt Westel, mostani T-Mobile gondolom nagyon örül, persze idézőjelben, hogy a folyamatok a márkaegyesüléssel összeolvadnak. Gondolok a számlázásra, ami T-Home-nál kritikán aluli szintű, hibajavításra, ügyintézésre, létesítésre, stb.
-
zoli62
addikt
Én továbbra is azt mondom, hogy ennek az összevonásnak olyan haszna kell, hogy legyen, hogy a vezetékes üzletági ügyintézések sokkal rugalmasabbá válnak azáltal, hogy a folyamatok egyszerűsödnek. . Jelenleg a vezetékes ügyintézések sokkal nyögvenyelősebbek, mint mobilos. Valamint már régóta ígérik az új számlázási rendszert a T-Home-nál, mert többek szerint a jelenlegi rendszerennem lett volna szabad bevezetni 2009-ben az utólagos számlázást. Majd ha mindezek teljesülnek, akkor mondhatjuk igazából, hogy megérte a márkaösszevonás, addig csak kidobott pénz.