Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Silenzio

    addikt

    válasz zoli62 #13 üzenetére

    Nincs külön T-Mobile, maximum számlázási szinten. De már hosszú-hosszú évek óta mindenki mindent csinál. Nem létezik pl. gyakorlatilag T-Mobile alkalmazott. Nem lesz több brandváltás, max majd évtizedek múlva, ha jön egy nagyobb hal.
    Ez volt a cél kb. már a T-márkanév bevezetése óta, majdnem 10 éve, és most elérte a cég. Ez majd persze bizonyos adminisztratív módosítást is jelent és bizton mondhatom, erre várt mindenki már kismillió éve a cégnél. Gondolj csak bele: aki a Vodafone alkalmazottja, annak a munkáltatója a Vodafone. Aki a Telenornál, annak a Telenor és így tovább. Én meg Magyar Telekom alkalmazott vagyok, T-Mobile-t, T-Home-ot és még ki tudja mennyi mindent értékesítek, az ügyfelek meg jönnek Matávval, Westellel stb., tiszta katyvasz az egész. Másol meg mi van? Digi, UPC, Telenor stb. Nekünk is kijár, nem? Szóval az arculat- és névváltás amellett hogy jókora marketingértéke van, hosszú távú hasznokkal is kecsegtet, reális, és nem csak anyagi haszonnal. A T-Systems is szerintem csak azért marad, mert akkora adminisztratív teher lenne a vállalati ügyfeleket újrakalibrálni, hogy belerokkanna az egész miskulancia. Summa summarum: megérett már a cég erre az integrálásra...

    https://pte3d.hu - 3D nyomtatás, 3D szkennelés, anyagvizsgálat, VR

Új hozzászólás Aktív témák