Telekom-újdonságok: egységes márka, arculatváltás, új csomagok

Amint a Magyar Telekom nemrégiben bejelentette, 2013 folyamán egységesíteni kívánja márkastruktúráját: a jelenlegi erős piaci márkák értékeit megőrizve, azokat középtávon egyetlen márkává ötvözi. A Telekom márkanevet, amelyet a Magyar Telekom eddig saját márkás, nem hagyományos (non-core) és üzleti szolgáltatásaihoz kapcsolt, a jövőben minden, a lakosságnak és a kis- és középvállalatoknak kínált szolgáltatására kiterjeszti. A cél, hogy az ügyfelek a jövőben egy márkanév alatt érhessenek el minden szolgáltatást. Ugyanakkor az egy T márka bevezetése nem érinti a nagyvállalati ügyfélkört, akik számára a Telekom csoport tagvállalata, a T-Systems Magyarország továbbra is T-Systems márkanév alatt nyújt teljes körű távközlési és IT infrastruktúra-, alkalmazásfejlesztési, illetve rendszerintegrációs szolgáltatásokat.

A Telekom az egységes márkanév bevezetésével párhuzamosan új arculatot vezet be, amely lehetővé teszi, hogy a márka az eddig megszokottnál is markánsabban jelenjen meg az erős versenyben működő telekommunikációs piacon, az új üzleti területeken és a partneri együttműködések során.

Bővítések, 4G/LTE

Hirdetés

Christopher Mattheisen, a Magyar Telekom elnök-vezérigazgatója az arculatváltás mellett egyéb újdonságokat is bejelentett: „…terveink szerint 2013 folyamán a lakosság közel 40 százaléka számára tesszük elérhetővé a mobilinternetezés új dimenzióját megnyitó 4G/LTE alapú szolgáltatást”.

A Telekom 2011 őszén elsőként tesztelte ügyfeleivel Magyarországon a 4G/LTE hálózatot, és 2012 januárjában indította el a 4G/LTE alapú mobilinternet kereskedelmi szolgáltatást. Múlt év végére megvalósult Budapest – lakosságra vetített – 99%-os kültéri 4G/LTE lefedettsége, míg Budapest – lakosságra vetített – beltéri 4G/LTE lefedettsége is 83 százalékra növekedett. A szolgáltatás jelenleg az ország lakosságának közel 27%-a számára érhető el kültéren. A szolgáltató tervei szerint 2013 végéig további vidéki településeken biztosítja a 4G/LTE lefedettséget, és ezzel a magyar lakosság közel 40 százaléka számára teszi elérhetővé a kültéri 4G/LTE szolgáltatást.

A közlemény szerint a vállalat célul tűzte ki, hogy minden, arra alkalmas eszközzel rendelkező ügyfele számára a használt díjcsomagtól függetlenül rövid távon elérhetővé tegye a Magyarországon elérhető legkorszerűbb mobilinternet szolgáltatás, a 4G/LTE használatának élményét. Ezzel összhangban fokozatosan bővíti a 4G/LTE hálózat használatát lehetővé tevő díjcsomagok körét. 2013. április 1-jétől a 4G/LTE hálózat előnyeit okostelefonon már további két, a Mozaik S és M díjcsomaggal is élvezhetik az ügyfelek.  Sőt, a legkisebb, Mozaik XS díjcsomaggal is elérhető lesz a 4G/LTE hálózat, amennyiben az ügyfél „Net&Roll 1GB LTE” kiegészítő adatopciót vásárol díjcsomagjához.

Új díjcsomagok

Április 1-jétől a Telekom két új díjcsomaggal is megjelenik. Az új csomagok korlátlan beszélgetést és SMS-eket tartalmaznak, és a bennük foglalt adatmennyiség a Telekom 4G/LTE hálózatán is használható: a Next L díjcsomaggal mobil hálózatán belül havi 15 990 Ft-ért, a Next XL díjcsomaggal pedig bármely belföldi alapdíjas irányban havi 20 990 Ft-ért lehet korlátlanul beszélgetni és sms-ezni (a csomagok kétéves hűséggel használhatóak). A csomagokban foglalt adatmennyiség: 2 GB a kisebb, 3 GB a nagyobb csomag esetében.

A 4G/LTE hálózat előnyeit preferáló kis és középvállalkozások a kis képernyős felhasználáshoz az ÉnCégem csomagok kínálatából (M-től XXXL-ig) válogathatnak, nagy képernyőhöz, azaz táblagépekhez és notebookokhoz pedig a Business Net csomagok variációi (M-től XXXL-ig) állnak rendelkezésükre. A Business Net csomagok (M-től XXXL-ig) a nagyvállalati ügyfélkör számára is elérhetőek kis és nagyképernyős felhasználáshoz.

A lakossági és kkv piaci célokkal összhangban a T-Systems Magyarország folyamatosan bővíti nagyvállalati ügyfelei számára a 4G/ LTE előnyeire épülő szolgáltatásait, fókuszba helyezve az egyedi üzleti internet és intranet szolgáltatásokat.

Újabb eszközök

A Telekom folyamatosan szélesíti a 4G/LTE hálózaton működni képes mobil eszközök választékát is. A már 4G/LTE-képessé vált iPhone 5 és új iPad készülékek mellett kínálatában már megtalálhatók a HTC OneSV és a Sony Xperia Z okostelefonok is, továbbá hamarosan megkezdi az ASUS Padfone 2 értékesítését is.

A jó minőségű hálózat és az innovatív készülékek mellett a Telekom tartalmat is kínál ügyfeleinek. A több képernyőn is elérhető Moziaréna szolgáltatását továbbfejlesztve rövidesen már nem csak T-Home interaktív TV-előfizetők, hanem minden ügyfél és más szolgáltatók ügyfelei számára is elérhetővé teszi szolgáltatását. A filmek iránt érdeklődők egy online felületen válogathatnak a választékból, amelyeket aztán laptopon, táblagépen, vagy akár a szolgáltatás igénybevételére alkalmas okostelefonon is megtekinthetnek. Sőt, ezentúl a szolgáltatásért az ügyfelek már bankkártyájukkal is fizethetnek.

Azóta történt

Előzmények