Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kondás

    tag

    válasz b0bcat #209 üzenetére

    Jaja, jó cikk! A nyelvtanulás rengeteg kitartást, szorgalmat igényel (ha rendesen tudni akarja az ember).

  • #11302912

    törölt tag

    válasz b0bcat #209 üzenetére

    Mester, egyebkent mi a velemenyed a tavolkeleti oktatasi rendszerrol?
    Pl. a Japan oktatasi rendszer nekem nagyon tetszik, bar nincs preciz, pontos tapasztalatom, tudasom azt illetoen.
    Amit tudok/hallottam rola, az nagyon megfogott.
    Allitolag Japanban peldaul a tanar/pedagogus az akit ertekelnek, nem a diak.
    Azzal indokoljak ezt, hogy az a tanar amelyik nem kepes inspiralni a diakot, az rosszul vegzi a munkajat.
    Valamint ami legfokeppen tetszik, hogy a tanar donti el, hogy a diak hova, milyen szakra megy tovabbtanulni az alapjan, hogy miben jeleskedik, vagy mit elvez a diak.
    Peldaul, ha egy gyerek jol teljesit informatikai dolgokban azt egyertelmuen informatikai felsooktatasra terjesztik elo, es az ezzel foglalkozo felsooktatasi intezmenyek kozul valogathat maganak.
    Azokat a diakokat akik lustak/iskolakerulok, egesz egyszeruen a tarsadalom reakciojaval tartjak kordaban.
    Hatalmas megvetest kapnak azok akik eveket halasztanak, es hasonlok.
    Valamint az is tetszik, hogy a tanar kozvetlenul beleszolhat a diakok nevelesebe, peldaul hazhoz mehet/megy hetente 1-2 alkalommal, es ellenorzi a gyerek csaladi helyzetet is, igy jobban belelat a kornyezetebe.
    Az is tetszik, hogy ugyan vannak kotelezo oraik, megis a gyerekek 3-4 orat szabadon valaszthatnak ugynevezett after school tevekenysegkent. Pl sportok, es egyeb szocialis, vagy muveszetei fejlodesi lehetosegek, amiket maguk a gyerekek organizalnak, ezaltal a szervezesi keszseguk is fejlodik.

    Mi errol a te velemenyed mint tanarnak?

Új hozzászólás Aktív témák