Új hozzászólás Aktív témák
-
azbest
félisten
Szerintem ha két cég osztozik a hívásdíjon az mindkettőnek alacsonyabb bevétel lehet, mintha hálózaton belüli hívás lenne, mert a hívás költségei szinte azonosak mindkét esetben. A max profitra törekednek, miért is érnék be kevesebbel.
Ez egyébként is csak a más hálózatba történő hívást befolyásolhatná. amelyik hálózatnak több bejövő hívása van, mint kimenő annak kicsit csökken a bevétele ettől (tehát elmaradt bevétel a korábbihoz képest). Ahol meg több a kimenő hívása, ott nő a profit azonos percdíj mellett.
Ha hasonló mértékű a három szolgáltató közti kimenő hívás mennyisége, akkor ezek a díjak kinullázzák egymást. (A-ból B-be és B-ből A-ba hívások száma ugyanannyi, akkor elszámoláskor +x-x=0).
Van arról statisztika, hogy melyik szolgáltató hány kimenő hívást bonyolít a másik felé?