Új hozzászólás Aktív témák

  • Yany

    addikt

    válasz vaki #59 üzenetére

    Egyrészt Dobrika is rávilágított egy dologra a #61-esben: vagyis, hogy a kliens oldalon (vagyis a te gépeden) a server nélkül is történhetnek változások, amiből épp a legfontosabbat ki is emelte: nézelődsz. A másik, hogy habár a szervertől ugyan nem kapsz információt, de a géped gyönyörűszépen interpolálja a csomagok közti változást, tehát valójában igenis látsz olyan új információt, 1-1 képkockával, ami a szerverről érkező adatokon alapul. Olyannyira, hogy az interpoláció miatt a te géped pont hogy sosem látja a legfrissebb információkat, mert egy jól bekonfigolt környezetben mindig éppen akkor láthatod csak meg, amely pillanatban megjött az újabb csomag, tehát pontosan 1/tickrate mp-nyi lemaradásban vagy, ahol minden egyes interpolált képkocka újabb és újabb információkkal szolgál. Ha nem így lenne, akkor faszán darabos képet látnál egy 30 tickes szerón, ami csak akkor valósul meg, ha egyrészt elfogadod, hogy 30 fps darabos egy 100+ Hz-hez szokott szemnek, illetve kikapcsoltad az interpolációt (amit néhány játékban meg tudsz tenni).

    Építs kötélhidat  -  https://u3d.as/3078

Új hozzászólás Aktív témák