Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

• b.

félisten

válasz Abu85 #27 üzenetére

Most lehetett olvasni valahol a Spectre botrány miatt, hogy pumpáltak bele több pénzt + kaptak állami támogatást is, 2019 év végére gyártásra kész lesz az új fő gyáruk ahol a 7nm és az az alatti arch fog jönni.ÍTalán 2020 végére megérkeznek az első CPU-k.Már szerintem ők is így gondolják,hogy irány a jövő, de addig még van 3 év ezzel együtt, ami hatalmas idő.

Ott a tranyó sűrűség a táblázatban.Számszerűsítve.Glofo előrébb tart,de nem egy nodon vannak.

"The claim is these cells and weightings are typical of logic designs. Intel has disclosed that by this metric their 7nm process archives 100.8 million transistors per millimeter squared. There are two problems with this metric, the first is Intel is the only company reporting based on this metric, the second is the foundries contend this metric doesn't captures the subtleties of routing. In spite of these issues I have attempted to make my own estimates based on this. For Intel I get 103 million transistors per millimeter squared versus the 100.8 they report and for GF I get 90.5 million transistors per millimeter squared. The big difference here is that GF requires dummy gates at the edge of the cell and Intel doesn't and that gives Intel a big advantage in the scan flip flop area."

[ Szerkesztve ]

"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)

Új hozzászólás Aktív témák