Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • bencze

    senior tag

    válasz VirsLee #30 üzenetére

    Tudod mit, a taxisok kényszerítették ki ezt a tarifát és örültek neki, ezt számtalan taxis elmondta nekem. Az tök normális hogy hatósági áremelés, amikor versenyezni kellene, akkor meg "tilcsákbe". Az, hogy a taxisok hőzöngtek hogy bezzeg más nem tartja be a törvényt az mindennek a teteje, ahogy vezetnek jó sokuktól el kellene venni a jogosítványt is. Engem nem hordoztak meg de külföldi ismerőseim közül többen megjárták. Hogy hogy nem, közlekedési konfliktusom is eddig inkább taxissal volt mert úgy vezetnek, hogy közveszélyesek néha.
    Én értem, hogy miért viselkednek így de minden húzásuk növeli az ellenszenvem mert az ésszerűvel teljesen ellenkező irányba mennek, zsarolják az egyébként szokás szerint retardált és kőkorszakban ragadt politikusokat. Az Uber nem attól lett népszerű, hogy ki tudja melyik emberük mennyi adót fizet hanem azért mert azzal az egy szutyok alkalmazással, értékeléssel biztosítottak egy olyan egyenletes szintet amit a sok szabályozás meg fuvarszervező nem tudott megoldani sok pénzért évtizedek alatt. Az ilyesmi visszaszorítása csak azért, hogy megint csak az a jó balkáni mocsár maradjon engem bizony zavar. A taxisok törvényszeretőségéről még annyit, hogy annó tömegével szállították a migránsokat elborult árakon, nem 1 nem 2 tette ezt, és jól megszedték magukat abból is, pedig az gyakorlatilag még emberkereskedelem is volt.

    "Ubert még nem próbáltam" - hát ez az. Megvannak a hiányosságai, de egy egyszerű koncepció ami meglepően sok problémát megold önszabályozó módon, pl. a szorzós dolog ha kevés a kínálat sok a kereslet, az értékelés és rosszak kitiltása, vagy látod, ki jön honnan érted mennyi idő alatt kb, írsz neki vagy felhívod ha valami van, stb. Ha valakinek a taxi jobban tetszik vagy per pillanat nem tetszik egy szorzó akkor hívj taxist, váljék egészségedre. Én nem akartam olyat, hogy betiltsák a taxisokat pedig lehet nem ártana, hisz most az van hogy a taxis banda a kormányt zsarolja, hogy rákényszerítsenek engem, hogy taxit használjak. Abszurd. Én bizony rossz néven veszem, ha valaki a zsebemben turkál ilyen szinten.

    Nem más zsebében kell turkálni, ha az ubernek annyira jó akkor át kell állni és csinálni. Nyilván annyira ott sincs kolbászból a kerítés, valamit tudnak ezek a taxisok hogy ragaszkodnak a saját cuccukhoz, de azért a konkurencia betiltása ellen ágálnak.

    [ Szerkesztve ]

    -= QFR mx blue / HPE87 mx brown / QFR mx red / Poker 2 mx blue / Poker 3 mx clear / Leopold FC660M mx silent red=-

  • Crafter32

    őstag

    válasz VirsLee #30 üzenetére

    +1

    Szerintem egyáltalán nem magas a Taxi tarifák. Próbálja ki vki mennyibe kerül egy autót fenntartani, mennyi az értékvesztése (az engedélyek beszerzése sem kevés) Egy földtulajdonos milliós uniós és állami támogatásokat kapnak a fuvarozók pedig nem győzi mindenféle adóterhet és díjat fizetni. Uberes pedig minimális km díjjal nyomja aláásva többi fuvarost, nem számolva az autó értékvesztésével csak, hogy övé legyen a "munka". Kizárt dolognak tartom über km díjból tisztességes módon be lehet fizetni az adót, tankolni, szervizelni lehessen és az autó km elhasználódása után új autóra való cseréje is megtérüljön. Ha hagynák az Ubert és kiszorítja normális taxikat ugyanúgy felemelné az árakat, mert nyilván hosszútávon ez az Uber érdeke. Utána meg majd azért lehet sírni, hogy a magyar kormány állandóan cserbenhagyja a magyar vállalkozásokat és inkább a külföldről vásárol, importál stb.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák