Új hozzászólás Aktív témák

  • VirsLee

    őstag

    Arra azért kíváncsi lennék, hogy akinek itt rossz tapasztalatai vannak budapesti taxizással kapcsolatban, vajon mivel/kivel utazott.

    Jó lenne elkülöníteni a privát taxisokat, a valamilyen cég színeiben működő taxisoktól.
    2008 óta nagyon sokszor taxiztam már BP-n, de mindig hálózatos taxisokkal, találkoztam már én is bunkó taxissal, de elenyésző szerintem. Volt, hogy egy bunkó taxis miatt váltottam hálózatot és azóta mással utazok. City és Főtaxiról tudok véleményt mondani, mindkét helyen van minden autóban kártyaolvasó, illetve a főtaxinál, ha alkalmazással rendelsz, akkor látod, hogy ki és milyen autóval jön érted, látod az értékelését és azt is, hogy hol van épp az autó. Amennyiben megadtad az e-mail címed is, akkor a fuvar után kiküldik e-mailben a pontos útvonalat is, amin mentél, így akár ellenőrizheted is. Ilyen helyeken a taxisok egy jó része alkalmazott, így nem arcoskodnak annyit. Ha pedig bármi problémád van, akkor nem egy fórumon kell kisírni, hogy bántott a taxis, hanem felhívod a diszpécsert és megkérdezed, hogy mi a k@rva anyjáért küldött érted egy ilyen balf@szt és többször ez elő ne forduljon. Hidd el, még kedvezményt is tudnak felajánlani...

    Az áráról nem szeretnék vitatkozni, ennyi és kész, én is többet taxiztam, amíg 280 helyett 220 volt, a 180-t nem hoznám fel példaként, mert akik azon az áron dolgoztak, azok olyan autókkal és sofőrökkel jártak, ahova egyszerűen nem volt kedvem beülni. Ellenben most korrekt méretű és állapotú autókat küldenek. Korábban belefutottam pár érdekes esetbe, ami valahol mindig a nagyon olcsó ajánlatra volt visszavezethető..
    - Ferihegytől a 13. kerületig adott időközönként kinyílt a kesztyűtartó a térdemre csapódva, mert pár hete elromlott és egy drótnak kellett volna valahogy rögzítenie... Olcsó fix árú fuvar volt...
    - Klíma nélküli autó nyár közepén, aminek olyan szaga volt, mint egy leégett dohányboltnak... A sofőr 4 km-n keresztül magyarázta, hogy már 900e km-t belepakolt, de lassan vissza kell vonulni, mert nincs pénze újra, és az új rendelet miatt már nem fog tudni taxizni... Hálát is adtam az égnek, hogy végre eltakarodik az utakról.
    - Vidéken (Győr) volt egy taxis, aki úgy gondolta, hogy le kell üvöltenie egy BMW-s fejét a kereszteződésben úgy, hogy én ott ültem mellette, mint utas, egy darabig még ment is tovább a BMW mellett és letekert (nem volt elektromos ablakemelő) ablaknál üvöltözött. Ahogy kiszálltam hívtam a központot, hogy ezt az idiótát még egyszer ne merjék odaküldeni.

    Nekem mint rendszeresen utazónak, kényelmesebb, ha egy céggel van kapcsolatom, akit fel tudok hívni és megbeszélni vele a bánatomat, ha valamit hibáznak. Valamint az is, hogy rendszeresen egy bizonyos mennyiségű autót az utakon tartanak, így kapok autót térben és időben is. Én a kiszámíthatóság és a szabályozottabb keretek miatt szoktam taxizni, amikro szükségem van rá, egyébként tömegközlekedek.

    Igazat adok mindenkinek, aki úgy gondolja, hogy túltolták a 280-as tarifával ezt dolgot, azóta én is kevesebbet használom, de a minőség érezhetően magasabb lett azóta, hogy szigorúbbak az elvárások. Egyébiránt a taxisok is panaszkodnak erre a tarifára, mert érezhetően kevesebben használják.

    Ubert még nem próbáltam, de kíváncsi lennék az itteni tapasztalatokra, hogy egyrészt BP-n milyen tarifák vannak, továbbá arra is, hogy mennyi idő alatt lehet fuvart szerezni a belvárosban, a 4/13 kerületben, Ferihegyen, valamint péntek és szombat este 21-22 óra körül egy-egy színház közelében, valamint az is, hogy milyen autók vannak és mennyire tájékozottak a sofőrök.

Új hozzászólás Aktív témák