Új hozzászólás Aktív témák

  • b.

    félisten

    válasz Cathulhu #65 üzenetére

    A PhysX Nvidia elött is hardveres gyorsítóhoz volt kötve. A PPU brutálisan drága megoldásnak számított, és az is maradt volna . Maga az API is licenszköteles volt, akkor próbálta olcsóbbá tenni Ageia, amikor már baj volt vele és a bukás szélén álltak.Ekkor jött Nvidia aki megvette őket. A physX Továbra is csak egy kis részét használta ki Nvidia kártyák tudásának, futott az CPu-n is, kiéve pár effektet ami miatt eldönthette mindenki hogy ez alapján választ vagy nem.
    maga a Physx egy fizikai szimulációs API volt, ilyesmit már vett/ tett AMD is, ki is sajátította magának ha jól tudom a Chill ennek köszönhető, hogy megvette a HiAlgo-t ( Jól tette.)
    Nem egy ARM- szintű dolgok ezek.

    [ Szerkesztve ]

    "A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)

Új hozzászólás Aktív témák