- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Ubuntu Linux
- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- Aliexpress tapasztalatok
- Facebook és Messenger
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Hálózatokról alaposan
- A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
Új hozzászólás Aktív témák
-
.Szaki.
addikt
A képek javítva, immáron megtekinthető úgy is a cikk, hogy végre van némi vizuális élmény is!
Dilikutya
Ott van még a Zafira C, a Ford Galaxy, az S-MAX és a cikkben látható Grand C4 Picasso is, ezek mind remek formák szerintem, a pakolhatóság pedig abszolút mellettük szól.Jack Hunter
"Legyen kompakt, hogy könnyen lehessen parkolni, ugyanakkor nagy,hogy lehessen vele cuccolni. Legyen magas,hogy könnyen lehessen beszállni, [...] "
Ezek azok a tulajdonságok, amik bizony az SUV-k mellett szólnak, de ott sem igaz ez mindegyikre, leginkább a C-SUV szegmensre igaz ez."[...] és legyen tekintélye az úton."
Hát nem tudom, szerintem egy Camrynek, Mondeonak, Passatnak, Superbnek, C/E/S-Klassenak is van tekintélye az úton, ha valakinek ez számít."Nár rég nem észérvek szerint vásárolunk autót,az egész csak a farokméregetésről szól. Azért tart most ott az autó ipar,ahol. Az a kevés épeszű ember meg tekereg kínjában, mert egyre szűkül a választék a normális autókból."
Kicsit szakadjunk el Magyarországtól. Ezért is hoztam három másik eladási Top10-est, hogy ne csak azzal foglalkozzunk, hogy itthon mik jellemzőek, mert az egy teljesen más sztori. Voltam kint eleget, illetve külföldi oldalak fórumain is megtalálható vagyok és egyáltalán nem látom azt a fajta "farokméregetést", ami itthon megy. Persze ettől ez nem lesz hungarikum, nyilván mindenhol vannak ilyen emberek, egyedül csak az arány más. Tehát a magamutogatást, mint az SUV-k selling pointját külföldi esetben kizárnám, a magyar piac pedig egy teljes tortának még csak egy szeletének sem mondható, hanem egy szeleten található apró morzsa, így nyilván nem mi fogjuk meghatározni, hogy a gyártók milyen autókat tervezzenek.
Ceree
A Dacia Lodgy biztos, hogy a nagycsaládos kedvezmény miatt került be a magyar Top10-be, hiszen ez volt a legelérhetőbb árú új hétszemélyes a piacon. Gondolom szépen lassan át fogja venni a helyét a Jogger.proci985
"a magyar adatok kb tukrozik, hogy olcson fenntarthato, a magyar utakat elviselo, jellemzoen 5 fos autokat keresnek."
Egyetértek, a magyar top10 egy elég józan lista, az itteni utak minősége egyszerűen katasztrofális, egy utcában két azonos méretű fekvőrendőr nincs, nagyon könnyen le tudnak érni a hagyományos kialakítású autók, arról pedig ne is álmodj, hogy szabályos 30-cal átmész rajta, sok esetben még egy SUV esetében is fennáll annak a veszélye, hogy az autó leérjen, így szükség van a hasmagasságra. Nem csodálom, hogy itthon jelen van a Vitara, az S-Cross és a Duster. Más kérdés, hogy mondjuk tapasztalataim alapján a Vitara nagyon tud rázni.A Tourneo számomra is meglepetés volt.
Új hozzászólás Aktív témák
- Háromféle processzor is része lesz a Core 200 sorozatnak
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- PlayStation 5
- Amazon Fire TV stick/box
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
- Politika
- Milyen monitort vegyek?
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
- ÚJ Dell Vostro 3520 - 15.6" IPS 120Hz / i5-1235U / 8-16Gb DDR4 / 512Gb / HUN backlit / 3 ÉV GAR.
- Nikon D7000, Tamron 18-270mm, Sigma 150-500mm
- KÜLÖNLEGES AJÁNLAT 21,5 iMac 2013 Late i5, 16GB RAM, 1,25TB Fusion Drive
- LG OLED55C19LA 1 ÉV GYÁRI GARANCIA
- Újszerű (AB) Macbook Pro 14" M1 Pro 512/ 16GB USA
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest