Új hozzászólás Aktív témák
-
Rusi
senior tag
válasz
dragonfx #223 üzenetére
A Swift alapváltozata sosem volt 4 millió, a listaár ugyan valóban van ennyi (persze nem az alapmodell), de kb. 1 millóval olcsóbban odaadják mindegyik verziót (főleg, mert már kezd kifutni, jön az utód), így a valóságban csak a Sport változat van 4 millió felett. A Vitara szintén 3,7 milliótól elhozható (alapmodell), a tesztelt kivitel pedig listaáron 6,2, a valóságban 5,5 millióért vagy ez alatt megkapod (és ez nem alapverzió!).
A 2-3 éves prémiumautóhoz hozzászámolod a prémium fenntartási költségeket is (fogyasztás, teljesítményadó, kötelező, casco, szerviz, alkatrészek)? No mert ugye te sem hiszed, hogy majd 20-50 ezer km-es dízel szuperszedánt kapsz ennyi pénzért? Márpedig 150-200 ezer km-el (persze óra szerint szigorúan 100 ezer alatt...) már "izgalmasabb" a dolog.
[ Szerkesztve ]
Mobilaréna (2010-2017)
-
8th
addikt
-
bajnokpityu
félisten
válasz
dragonfx #223 üzenetére
mi tart vissza?
van egyébként ettől drágább suzuki, kizashinak v minek hivják.
astra,ceed,fokusz volt nekem még talonban, a mi szempontjaink (belső hely mérete, design, gyakori kibeszálásos kényelem, felszereltség, várható tartósság, fogyasztás, szervizköltségek 10év alatt összesen) alapján nagyon magasan a vitara nyert. nomeg, furi dolog, de mi beleszerettünk, és napról napra jobban értékelem egyszerűségét.namost, amikor ezeket 150ezerrel 2 évesen fél millával adják olcsóbban, akkor köszönöm inkább kihagyom a használt 2-3 éveset, amik kisebbek is belül, többe kerül fenntartani, többet esznek, stb...
de mindenki másképp dönt, különben csak egy féle tipus menne az utakon.
[ Szerkesztve ]
eladó Kawasaki j300 robogó
-
sdd2
veterán
válasz
dragonfx #223 üzenetére
Te bohóckodsz már ne haragudj. 2,9 millió forintért kapsz egy GL+ LED Swiftet (digiklíma, 4 elektromos ablak, bőrkormány, tempomat, LED nappali menetfény stb) és ez egy új autó, nem kell összehasonlítani egy külföldről behozott 300 ezer km-et futott 2 éves autóval amit 3 milláért kínálnak visszatekert órával. Hozzáteszem nem biztos, hogy az már rossz autó mert ha szervizelik ennyi kilóméterrel még lehet nagyon jó, de remélem érzékeled a különbséget.
A vitara 3,7 millió az alap és 4.1 millió a GL+ verzió amiben sziontén digiklíma, ülésfűtés, radaros tempomat, stb van. És nagyon fontos megjegyezni, hogy ez is vadonat új autó alacsony fenntartási költséggel hosszú várható élettartammal alapból 7 légzsákkal (Swift esetében is) 5 csillagos törtéstesztel amit senkinek ne kelljen kihasználnia inkább.
Tudom neked a tudatodban a f*s suzuki elmélet él, nagyon sajnállak biztos jobb érzés egy 5 éves Golfban ülni mint egy új autóban.
Jó térerőt mindenkinek. iPhone 15
-
sdd2
veterán
válasz
dragonfx #228 üzenetére
Nem ritka 2-3 éves autónál ilyen futásteljesítmény, főleg ha kintről hozzák be. A suzuki pedig nem fog 1,5 milláért adni új autót mert egy nem éri meg, kettő az árszabás mindig a piaci versenyhez van alakítva, és ilyen felszereltséggel nem tudsz venni más japán autót, pláne németet... (újról beszélek)
Jó térerőt mindenkinek. iPhone 15
-
ak76
senior tag
válasz
dragonfx #228 üzenetére
Mutassak drága autót,siralmas ár/érték arányban?
Ehhez képest egy GL pluszos Vitara maga az eurojackpot[ Szerkesztve ]
-
apaszka
veterán
válasz
dragonfx #245 üzenetére
Igen annyi a törlesztője. 800at befizetsz, és hozod ki. A mostani törlesztőm 38500 forint. Ezt leadom, és azt kihozom. De ezt befogják számolni, éld annyival kevesebb lesz, vagyis több extra, nagyobb felszereltségűt hozok ki.Glx et 4x4 1.6 ost. nem turbót.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/hp_14-am100nh_laptopom_billentyuzetet_szeretnem_ja/hsz_1-200.html
Új hozzászólás Aktív témák
lo A Magyarországon gyártott Suzuki Vitara új szériáját, a turbós benzinmotorral szerelt S kivitelt volt lehetőségem kipróbálni.