Új hozzászólás Aktív témák

  • #35193216

    törölt tag

    válasz vzozo #395 üzenetére

    "Mégis mit tegyen hozzá? Adja az infrastruktúrát, az eszközöket, az oktatókat, a nemzetközi kapcsolatokat, a tananyagot - mégis mi a büdös francot kellene még adnia? Maláj kurvákat akik orálisan kényeztetik a diákot?"

    Mondjuk olyan oktatókat, akiknek köze van a szakmához, és a kapcsolatok alatt többségében versenyszférabeli kapcsolatokat, és nem más egyetemek közötti kapcsolatot, többnyire kutatási területen, ami aztán a 98%-ot nem fogja érinteni.

    "Nem IT-s szak, hanem mérnök informatikus. "

    A mérnök informatikus az egy IT-s szak. A programtervező informatikus és a gazdaságinformatikus is.

    "Egyrészt mérnök."

    Ezt mond meg egy mérnöknek (legyen az villamosmérnök, vegyészmérnök, energetikai mérnök, bármi), és ki fog röhögni. Nem véletlenül.

    "Másrészt az egész talán az angol computer science-hez áll a legközelebb. Nézd meg miket oktatnak más, nagynevű egyetemeken CS képzésben."

    Nincs egy az egyben megfelelője, de szerintem a CS inkább a programtervező informatikushoz áll közelebb, legalábbis amit én néztem tanterveket anno, az alapján, persze mindenütt más valamennyiben.

    Igen, valóban úgy van, hogy +10%-ot még a tanterven felül is fel lehet venni. Más kérdés, hogy bármit amit felveszel, csak ízelítőt kapsz belőle, mert ezek általában nem egymásra épülő dolgok (nekünk volt kivétel, php 2 féléves volt, illetve volt régi rendszerben 4 féléves Java, de utóbbi csak nagyon szerencséseknek jött össze ütközés nélkül, az oktató pedig amúgy is nagyon kezdő szinten volt, tehát nem lehetett újat tanulni tőle).

    Nekem személyesen nem az a problémám utólag, hogy a szórótárgyakon ne tudtam volna átmenni (volt ami nem elsőre sikerült, de volt olyan, amiből elsőre 5-öst kaptam, míg sokakat megbuktattak), hanem az, hogy elvette az időmet, részben az önképzéstől, részben a kevés hasznos szakmai tárgytól. Mert utóbbinál amúgy általában relatív kicsik voltak az elvárások.

Új hozzászólás Aktív témák